Datum: 2011-05-01 Tid: 20:59:21

Human Capture the Flag

"Only in America" (sagt med en väldigt djup röst) säger jag bara. HAhaha dom är ju lite små sjuka ibland måste jag då säga... I alla fall, vi lekte Human Capture the Flag yesterday night med halva vår prom group typ. Leken går då ut på att man delar upp sig en två lag, och man sätter en blinfold på en i sitt motståndar lag och sen ska man springa iväg och gömma honom/henne. De andra laget gör samma sak med en från sitt motståndar lag och sen går de ut på att man ska hitta sin person som motståndarna gömde liksom... Vad som gör den här leken sjuk är att man får använda bilar (vilket vi inte gjorde igår dock) och man får typ 10 minuter på sig att åka iväg och dumpa av personen någonstans inom dessa 10 minutrarna... HAHAHA så himla sjukt. Fick höra massa historier hur vissa hade dragit iväg till Wisconsin och dumpat av personer, HAHAHAH. Only in America... anyway, jag vill leka detta när vi kommer hem fyi. Vi failade lite med att sätta upp regler igår kväll dock så allt blev bara en mess men aja. Kul ändå.

Vi bakade kakor också!!!! här i USA så brukar folk köpa fryst kakdeg som dom bara stoppar in i ugnen och så får man färdiga kakor, MEN igår så bakade vi från scratch liksom... Hahaha så himla sjukt för det var typ första gången folk bakade kakor från scratch liksom, ahhahaa dock så blev det ett mycket lyckat resultat måste jag säga.
Jag var förövrigt jätte nära att gå till en kompis igår som bor nära... hahaha dock så insisterade min värdföräldrar på att köra mig sååå det blev inte någon promenad... Aja. Mindre än en vecka till PROM NU!!!
OVER AND OUT

Postat av: Hillevi

Jag är otroligt sugen på att ansöka och åka som utbytesstydent till USA efter 1an i gymnasiet, vilket betyder att jag kommer få gå junior year istället för senior year i High school. Upplever du att juniors är med om lika mycket saker/aktiviteter både runt skolan och utanför som seniors, eller tycker du att jag borde vänta ytterligare ett år innan jag åker så jag får vad med om så mycket sköna amerikanska saker som möjligt?



Btw, Riktig skön blogg du har, grymt skoj att läsa!



Kram Hillevi :)

2011-05-04 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0