Datum: 2011-05-09 Tid: 04:02:42

"Do the Cat-Daddy"

Skrev detta förra veckan men inlägget hade tydligen inte publicerats... ANYWAY, here u go

Ja men så blev det ju så att även lilla jag fick gå på den omtalade Senior Prom. Dagen började med att min värd-familj tog med mig ut på brunch där de vanliga käkades; Buttermilk pancakes, Bacon, Sausages, and Scrambled eggs. Mycket mycket mycket gott. Kommer ju helt klart äta mer ägg när jag kommer hem till Sverige igen. I alla fall om dom är scrambled. Sen så blev det att äntligen njuta av solen och dra ut på en liten springtur som satt alldeles förträffligt fint.

Runt 3:45 så blev det att börja göra sig iordning eftersom vi skulle till Danny's house at 4:30. Innan jag drog iväg till mitt så tog jag och Matt lite bilder tillsammans och sen skjutsade Debbie mig till Danny. Hos Danny blev det att träffa alla andra i gruppen och ta massvis med bilder, helt galet. Orkar inte berätta alltför detaljerat om allt fyi. Efter massvis med foton så drog vi iväg downtown för ta kort vid "The Sculpture Garden" som iprincip är som en park där typ alla prom grupper åker för att ta bilder med folk som inte är i sin egna grupp... Så där nere var vi ett bra tag och efter de blev det att leta upp vår limo-förare Kurt, och hoppa in i Limon! Åka runt i limon ett tag och sen bar det iväg till Solera, spanska resturang, för middag. Alla kom överäns om att middagen blev ganska fail eftersom menyn var konstig och det var svårt att veta vad man skulle beställa liksom... Det var mysko liksom. Aja, vi stannade där till nio ungefär tror jag och sedan blev det att skutta in i limon igen för att åka iväg till "The Carlson Towers" där själva prom var. OKej, dansen var lame. Behöver inte berätta mycket om de. Vi körde "The Cat daddy" och "Do the John Wall" vilket var ganska awesome dock.

Okej, nu börjar vi närma oss slutet av min Prom day. Runt midnight så kom vi tillbaka till danny's house där vi hade Sleepover/afterparty vilket i princip bestod av hot-tubbing, sitta runt en bonfire och hoppa på the trampoline plus att vi inte sov något alls under hela natten så jag är allt ganska så jätte död nu måste jag säga.
In conclusion, Prom var värt som bara den, hade sjukt roligt även fast min text beskriver allt som väldigt tråkigt... OCH själva dansen sög. MEN allt före och efter var sjukt värt.
Nu ska jag sova, behöver ett par timmar känner jag. OVER AND OUT
PS. Tänkte att ni nog ville ha ett par bilder

(Matt and I)

(Me and Molly)





(Me and Christie)

(Me and Evelyn)

(BROS)
Max, Jake, Jeremy, Me, Danny, Justice, Jake, Wesley, Sam and Jacob


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0