Datum: 2011-07-04 Tid: 20:30:59

Lite sen sådär....

Jaaa alltså jag lovade ju att svara på lite frågor om de kom några... och de har jag ju inte riktigt gjort men nu blir de nog av ändå för jag har inget bättre för mig och jag satt och tänkte på USA liksom:)

1, Vad var deras rekation när de fick höra att du kunde sticka/virka?

- VÄÄÄÄLDIGT BRA FRÅGA... hahaha jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg! Jag tror dom tyckte de vara gnska så coolt och dom bad mig att virka en åt dom direkt typ... haha.

2, Vad var roligast med året utom att träffa vänner?
- Åååh finns väldigt väldigt många grejer assååå... men om man ska välja en favorit så blir det nog Hawaii eller skidresan till Big Sky, Montana.

3, Finns det något du skulle viija utveckla på medans du var där? tex språket m.m
- Självklart ville jag utveckla min engelska men jag ville också tänja på mina egna gränser så att säga... Get outside my comfort box liksom. Utvecklas som person helt enkelt..

4. Kommer du att åka tillbaks till USA? Ville du åka och besöka några flera stater som du aldrig hann med under ditt år? Om ja, vilka stater i sånna fall?
- Självklart kommer jag åka tillbaka till USA, har redan kollat flygbiljetter liksom haha! Men jag skulle väldigt gärna komma över till min brorsas graduation nästa år men vi får se hur de blir med de... FÅr ju inte krocka med min egna student osv. Jag åkte varken till Cali eller Florida och de är två stater jag väldigt gärna vill till så förhoppningsvis så kommer jag åka dit och slappa någon gång:))

5. Hur känns det att komma hem till sverige?
- Känslan att komma hem till Sverige går inte riktigt att förklara bra... De är något man måste uppleva typ. MEN jag ska göra ett tappert försök att förklara, haha. De känns som om iprincip aldrig åkte, när jag kom hem så var allt som vanligt och jaaa, jätte skum känsla liksom!

6. Hur var/är frukosten där? Är den annorlunda än i Sverige eller är det samma sak?
- Hehehe dom har ju lite fler flingsorter så att säga... hahaha men jag brukade oftast äta waffles, oatmeal eller flingor till frukost så den skiljer väl kanske lite mot den frukosten vi har i Sverige.. Sen så åt man ju en hel del Scrambled eggs, bacon och pancakes.. MEGA GOTT

Om de finns fler frågor, ställ dom så ska jag försöka vara lite snabbare med svar nästa gång!!!!!

Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

ÅH VAD KUL :D gööött! :)

2011-07-05 @ 23:49:39
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

hahah okej xd

2011-07-06 @ 00:27:00
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0