Datum: 2011-05-20 Tid: 04:05:49

"I wish we could run laps on the clouds"

Två hela veckor sedan Prom ägde rum. Över två månader sen jag kom hem från Hawaii. En månad tills jag åker hem. Alltså detta är så sjukt jätte galet. Jag kom ju hit precis? eller?

Anyway, tiden här borta flyger bort alldeles för fort och jag träffar alldels för mycket jätte awesome folk, eller det är ju inte något som är dåligt men jag önskar jag hade träffat och börjat umgås med dom i början av året istället för när jag bara har en månad kvar. JOBBIGT LÄGE. Jag och Pat (Track-polare) är bäst på track (hehehe eller JV i allafall) och igår efter vi hade sprungit vår mile så satt vi på the turf field och insåg att fan vad nice de skulle vara att springa uppe bland molnen istället. De ni. Just ja, min mile går ju rätt så bra förtillfället, eller track är ju i princip slut (VILKET SUGER STENHÅRT) men jag har i allafall ett meet kvar på månadg. Håller i min trend med ett nytt PR varje gång jag springer the mile och ligger just nu på 5:01... en ynklig sekund från att go sub five vilket är lite magiskt. Är ju så sjukt nära just nu så va fan, lite till ska jag väl kunna ta ut mig? så svårt kan det väl inte vara? JO FÖR DE KAN DE, är ju helt galet vad jobbigt de ska vara... anyway sjukt vältränad blir man ju av att vara i gymmet nästan varje dag och springa varje dag... Har sprungit 170 miles (272 km) sen mitten av mars btw.

Vad har hänt mer på sistonde då... HMMM, jag hjälpte min stackars vänner att få 104% på vårt Calc test, fun fact. Har jag sagt att jag badade i poolen med min mobil? De gjorde jag i allafall men den fungerar.. typ. Där hemma har vi ju alltid kört på att man stoppar in mobilen i ugnen ett tag på låg värme och sen fungerar den perfekt men så gjorde man inte här tydligen. Här stoppar man mobilen i en låda/påse med ris och de fungerade ju som sagt rätt så väldigt bra... Hade aldrig hört om något sådant förut.

Vad har hänt mer här borta då...HMMM hahaha just ja, hängde med lite folk förra fredagen och runt nio så gick vi till en lekpark (sjukaste klätterställningen ever) och satt där... medan vi satt där kom en såndär "cop who has phone to call the real cop", som Wesley uttryckte sig, och sa att vi inte fick vara i lekparken efter solnedgången som var för tio minuter sedan... WTF?! orka bry sig kände jag men USA är USA så vi gick tillbaka till Allie's house och beställde pizza istället. ALltså amerikansk pizza är ju helt sagolik ibland asså. PÅ tal om pizza, jag har kommit på massa food/beverages som jag kommer sakna (satt i minst en minut och försökte komma på de svenska ordet för sakna)... Så här har ni några:
- Mountain Dew
- Mac n' Cheese
- Dr. Pepper
- Sierra Mist
- Root beer
- CHIPOTLE (SÅ JÄVLA GOTT, AAAAAAAAAAH)
- DQ
- Taco Bell
- Skittles
- Pizza in general
- Blueberry Waffles mmmmm
- French Toast
- Skittles
- Starbursts
- Nerds
- Granola Bars
- Gatorade
- Honey Crisp Apples
- Redbox (bästa saken ever)

Listan kan göras lång men dessa saker är vad som pops up in my head right now. Har tyvärr inga roliga bilder att dela med mig av trpr jag... eller jag skämta bara, några från min outdoor adventure class. Anyway, Over and Out.

(Leap of Faith, vi var fyra stora killar uppe på den där lilla plattformen samtidigt, och vi skulle hoppa ut och slå till dom där små vita bollarna... GALET)



(The Foreigners plus Kim längst ut till höger)


Postat av: Maja

DR. pepper finns i mitticity...

2011-05-21 @ 20:23:23
Postat av: Max

du skulle inte kunna smuggla med sisådär 10 plattor rootbeer hem, ta med lite gatorade när du ändå håller på?:)

2011-06-01 @ 22:58:24
Postat av: JOSEFIN - ChasingTheDreamDream

skittles finns i sverige !

inte för att du skrev med detta men, Mike and Ikes också! :D

2011-06-08 @ 15:17:59
URL: http://alloutjosefin.blogg.se/
Postat av: Filippa

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 12:50:00
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 15:56:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0