Datum: 2011-03-04 Tid: 03:06:01

HAWAII

Tänkte bara passa på att skriva ett allra sista inlägg innan det bär iväg till Hawaii, så håll i hatten nu.

Har väl inte så jätte mycket att berätta egentligen... hehe. Eller lite finns det väl allt. Skolan här blir liksom bara bättre och bättre hela tiden känner jag. Min Calc-class är helt amazing, hahaha min lärare tror att han fortfarande är en Varsity Hockey player och han ritar svenska flaggor på my homework och alla människor är helt enkelt mega bra!!! Hahaha finns ju dock även en del skumma typer men det är alltid kul, till exempel killen som bara pratar anime och tycker att bowling är det coolaste man kan kolla på när det gäller sport på TV. Sen så har vi ju också killen som frågade om Terminator 2 räknades som en Chick-Flick, hahaha. Underhållande. Vi har förövrigt typ partyn i min calc-class. Måndagen jag kommer hem från Hawaii har vi Pie-day till exempel vilket innebär att alla ska ta med sig en paj till lektionen. MMM tänk om matte kunde vara lika roligt i Sverige. Lärare här är så sjukt sköna även fast dom är strikta. Eller så har alla min lärare hittills varit.

Min History class är ju dock retaraded, eller det finns typ några ljushuven men alla är ju sophmores liksom... Idag när min lärare frågade vilket hav som var in between the U.S. and Europe så svarade några The Pacific... Hej Världen. Har ju också sköna kille som frågade om hela have blev "elektriskt" när blixten slog ner i havet. YES.

Hahaha sen så har vi ju då min Media Arts class med Mr. Fuhr som är Coach for the Nordic Team... Hahaha här har vi ju en kille som älskar nordic skiing. De dagarna som the nordic team hade ett race så skrev han passes till typ alla elever på the team så dom kunde lämna sina lektioner för att valla sina skidor!!! hahahaha vi snackade även lite om Nordic Skiing idag och jag visade han lite klipp från VM i Oslo. Är jag ny favorit elev? Svar ja.
Jag och Kyra (Tysk utbytis) hade även värsta djupa konversationen om hur det är att vara utbytis. Vi gör förövrigt inte så mycket i Media Arts, leker med dyrutrustning i princip. Älskart.

Min Journalism class är så sjukt mycket svårare än vad jag trodde den skulle vara. Tänkte väl att vi skulle chilla, skriva lite artiklar och ta lite kort... Inte här inte. Mr. Williams, jätte stor färgad kille, ger oss galet mycket läxor och ordet chill existerar inte alls. En tjej som sitter bredvid mig är helt galen också, alldeles för fokuserad på att göra sina arbeten perfekt och i förrgår berättad hon för mig att hon hade käkat några slags piller, som personer med ADHD käkar för att kunna koncentrera sig, så hon kunde stanna uppe hela natten och göra läxor... Lite små sjukt. Sen så har vi ju en annan mysko-kille som är en riktig nörd. Jaa alltså tänk er en nörd från en Amerikansk film, där har ni honom.

Oj, jag hade visst jätte mycket att skriva om, herregud. Jag har förövrigt hittat några sköna typer som jag käkar lunch med, mega trevliga och frågar massa saker om Sverige, GILLA. Dom berättade även att det finns tydligen en kille som ska åka med Rotary nästa år till Sverige!!! Måste hitta honom. Nej, jag tror att jag måste ta tag i alla mina läxor nu, blää. Missa en hel vecka av skola är obra, MEN det är de värt. Black Light dance imorgon också!! ska förmodligen dit med massa folk men får nog dra mig hemmåt lite tidigt eftersom mitt flyg till Phoenix departures at 07:30... måste vara på flygplatsen typ 05:30... vilket betyder att jag måste till gå upp 04.30. MYS. Jag måste även packa klart min väska. Nej, time for some Homework and packing. 36 hours left until I'm leaving for HAWAII!!!!!!
Lite mer bilder från skidsäsongen btw!! Over and Out!!
Ps. I have also signed up for track, time to start running again... Beach 11, hehehehe
Ps igen. Måste ge cred till mig själv som lägger upp så mycket bilder!!

(Poc är förövrigt jätte populärt här borta)


^^

(Me, Sam and Matt



(Me, can't see, Nick "Danger" Eagon, Matt, Sam and Mike)

Postat av: Fass

Ja jonte, cred till hela dig som har så bra blogg! :D

2011-03-04 @ 14:20:58
Postat av: Hanna

Din blogg är verkligen grym!

Ska också till USA ett år, men var i USA är du? :)

2011-03-07 @ 00:16:03
URL: http://ofhanna.devote.se
Postat av: Hanna

Men Hallå!?!?!? :O

Är du okej? Det har ju typ varit världens tsunami utanför Tokyo som sprider sig till Hawaii!? Hoppas allt är bra...

2011-03-11 @ 11:14:54
URL: http://ofhanna.devote.se
Postat av: Matilda

Din blogg är grym och asrolig! är själv 95a som funderar att åka om ett år till USA. Gjorde du delstatsval?

2011-03-14 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0