Datum: 2011-05-06 Tid: 23:59:39

Paintball med skjut glada Amerikaner

Som rubriken lyder säger jag bara... Igår var vi på Paintball field trip med min Out-door adventure klass och jag var allt lite små orolig för hur de skulle bli, det är ju något speciellt med USA och vapen. Hade jag rätt att var orolig? Hmm japp för de hade jag.

När vi anlände så visade sig att typ en hälften av vår grupp var typ Painballpro's och dom hade med sig sina egna paintball gevär som var fruktansvärt brutala... Vapnena vi fick hyra var ju liksom semi-automatic medan "the pro's" hade ju full-automatic. Har jag märken från alla gånger jag blev träffad? JA. Gjorde det ont? Japp, för de gjorde de!!! Aja, jag är glad att jag överlevde i alla fall, hahaha. In conclusion, sjukt rolig dag ändå. Jag fick ju skjuta på min lärare så det var ju ett plus liksom, haha.

Igår hade jag även track meet igen, om någon blivande utbytis läser detta så måste jag bara säga att joina track på våren, sjukt kul och man tappar eventuella kilon man har gått upp, hehe. I alla fall så var det ett JV-meet igår och jag sprang ju då ett nytt PR. Har fått ett nytt PR varenda gång jag har sprungit the Mile, sjukt nice, så nu ligger jag på 5:13 för the mile och jag hoppas väl på att komma ner till runt 5 minuter till slutet av säsongen om de är möjligt. Sprang även 59 sek på 400 m vilket inte alls är någon gudomlig tid men helt okej efter en tuff Mile. Hängde med massa sköna personer mellan race också, och spelade lite fotboll (European Style). Lattjade lite fotboll med Pat, som är typ en gud till och med i svensk mått, och Ben!

Känner att detta inte blir världens intressantaste inlägg men nu kommer vi till de jag är rätt så taggad för... PROM IMORGON!!! planerna är spikade och jag har min Tux redo + the corsage! Hahaha har även blivit frågad av tre andra tjejer från tonka om dom ville gå med mig... sa dock nej, kände att lägga ut massa mer pengar på tux och annat var lite jobbigt. Aja, Prom imorgon, bilder osv kommer på söndag ofc!!
HA DE BRA, over and out

Postat av: Pelle

Hyrde du eller köpte du "Tuxen"? ;)

2011-05-07 @ 18:13:31
Postat av: Pelle

Skjutglada?

2011-05-08 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0