Datum: 2011-06-07 Tid: 02:58:15

All Good Things Come To An End...

Så var det ju där de med att uppdatera sin blogg som man måste göra lite då och då... fast jag som jag har misslyckats med på sistonde MEN jag har ju massa bra ursäkter eftersom så sjukt mycket har hänt den sista tiden!! Anyway, de jag ville komma fram till är att detta blir nog ett av de sista blogginläggena jag gör eftersom jag helt enkelt inte har tid att blogga OCH så vill jag ju självklart njuta av mina sista två veckor här borta! Men jag tänkte göra en lite summering av vad som har hänt den sista tiden och det är en hel del om man säger så!

Nu precis innan jag skulle börja skriva detta inlägg så läste jag mitt förra inlägg (upplagt 20.e maj) och där nämde jag ju att jag låg en ynka sekund från att komma under fem minuter på the mile... MEN cool som man är så är mitt nya pr 4:59!! de ni, PR i vartenda race hela året är ju lite små coolt och så kom man ju under fem minuter vilket inter är fy skam så att säga! I alla fall så är track över nu sedan någon vecka jag har inte sprungit sen dess... HEHEHE får nog ta och bli lite ändring på de, kanske. Är ju så himla varmt hela tiden och palla springa då.

Sen så kom ju min kära familj över hit förra veckan vilket kändes hel mysko och jätte kul. Jag menar, har ju varit utan dom i nio månader och sen så är dom bara här helt plötsligt och man träffar dom varje dag i en vecka och sen åker dom iväg igen. MYSKO som bara den. Blev ju dom traditionella Minneapolis sakerna när dom var här; cykla runt Lake Calhoun, Mall of America, Valleyfair, och lite annat smått och gott!

Just ja, har ju haft graduation också, lite små coolt så där faktiskt! Bar in den Svenska Flaggan inför typ 5000 pers så det var lite små mäktigt, kände sig ju lite extra stolt att vara svensk liksom! Själva cermonin var ju lite små dryg i sig men annars helt okej, gick upp på scenen och fick mitt "Diploma". Dock så var ju "Senior All-Night party" ganska så epic. Direkt efter graduation så bytte man om, hoppade på bussar som förde iväg oss till ett "hemligt ställe" (lifetime in Chanhassen) där partyt var! Sjukt skoj var de, moon bounces, magicians, hypnosists, pool, inflatable obstacle course, Zumba, texas hold'em, hecka food, och massa annat! mega trevligt och sjukt bra helt enkelt. Kom hem vid fem på morgonen och gick upp klockan nio för Valleyfair (amusement park), sjukt dålig kombination kan jag berätta.

Sen i Lördags hade jag ju mitt Grad-Party med massa glass i stora lass och massa bra folk var där och allt var bara väldigt bra!! Till och med vädret. Vädret idag är förövrigt också mega bra ligger runt 92 (ca 33) grader och jag har legat i poolen i princip hela dagen (och fått en fin solbränna, haha). Väldigt najs helt enkelt! Min resterande tid här borta kommer mest bestå åt att ta vara på varje dag och träffa folk och försöka att inte tänka på att jag måste åka hem om två veckor vilket jag förtillfället inter har någon lust med överhuvudtaget... MIXED FEELINGS, därför älskar man ju bara alla andra små underbara utbytisar som man kan prata med allt detta om!(:

Jajaja, jag ska försöka hitta lite aloe-vera som jag kan ta på min axlar och sen dricka några gallon of water eller nått sånt! Om det är folk som har frågot så ställ dom bara så ska jag försöka svara på dom men detta är nog i allafall mitt sitt officiella inlägg från denna bloggen. Folk som har följt mig under detta år, tack så mycket! hoppas att ni uppskattat läsningen!! For the last time, Over and Out.
Ps. Vart fan tog all tid vägen?





(Guess where I am?)













Postat av: Cecilia

Det har varit jättekul att läsa om ditt år :)

några frågor..

1, Vad var deras rekation när de fick höra att du kunde sticka/virka?

2, Vad var roligast med året utom att träffa vänner?

3, Finns det något du skulle viija utveckla på medans du var där? tex språket m.m

4. Kommer du att åka tillbaks till USA? Ville du åka och besöka några flera stater som du aldrig hann med under ditt år? Om ja, vilka stater i sånna fall?

5. Hur känns det att komma hem till sverige?

6. Hur var/är frukosten där? Är den annorlunda än i Sverige eller är det samma sak?

Aja, nu blev det många frågor. Hoppas att du kan besvara på dem :)

2011-06-18 @ 01:35:46
Postat av: Josefine

Nice sprungit!!! GRATTIS Ha det nu AWESOME och NJUT om du har nagon tid kvar, plus nar du kommer hem!!!

2011-06-24 @ 20:26:38
Postat av: Louise

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 08:15:25
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Anna

Wow, vilka härliga bilder!! Det är när man läser sådana rader som det börjar pirra till lite extra inför året!

Ha en underbar dag!

2011-07-11 @ 10:52:22
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0