Datum: 2011-04-30 Tid: 18:10:17

Little Lion Man

Hejsan svejsan igen!

Tiden här borta bara springer ju iväg och det är ju nu knappt en månad kvar till Graduation!!! (Vädret här suger stenhårt fortfarande)
Saker är väl ganska som vanligt skulle jag säga ändå, mycket prat om prom blir de nu och alla våra planer är väl i princip spikade tror jag... VI har en limo i sex timmar bland annat, hehehe. Ska förmodligen "get together" med våran prom group idag. Hmm vad har annars hänt då....

Joo jag springer ju fortfarande runt som en galning på vårat track. Jag för en running log där jag skriver hur många miles vi sprang, hur tufft de var, och vad vi gjorde... började med detta typ andra veckan så jag missade att skriva upp lite miles i början tror jag... ANyway, jag har sprungit över 138 Miles (221 km) sen track började... lite små coolt faktiskt. Vädret är som sagt förfärligt och det snöade during practise i onsdags...miserable.
I torsdags hade vi nog också den tuffaste träningen hittils i år också. Helt sjukt. Vi sprang en så kallad ladder.
Passet började med att vi fick berättade vad vi hade för goal på våran mile, jag och tre till sa att vi ville gå sub 5, under fem minuter... Vi sprang en 400 m, sen 600 m, sen 800 m, sen 800 m, sen 600m och till sist en till 400 m. Eftersom vi sa att vi ville go sub five så fick vi också olika tider vi var tvungna att springa på alla sträckor. I vårt fall betydde de att vi skulle springa 400 m på 75 sek, 600 på 1:55 och 800 m på 2:40... vi hade en 1:1 vila vilket betyder att den tiden vi sprang på, den tiden fick vi vila... Så eftersom vi sprang 75 sek på 400 m så fick vi 75 sek vila mellan 400 m och 600 m etc. Hoppas att ni kanske kan få en bild av vad  vi gjorde... Jag är ju som sagt inte bäst i världen på att förklara saker.

FInns de något mer kuligt att berätta tro... ÅÅÅH, joo i min Outdoor adventure class så ska vi på field trip på torsdag, mohahaha vi ska spela PAINTBALL, helt sjukt jätte taggad:D hahaha min outdoor adventure class är ganska awesome förövrigt eftersom vi bara gör massa roliga saker hela tiden och det är massa skönt folk. GILLA.
Kommer inte riktigt på något mer att skriva för tillfället...
aja, Over and Out

PS. Har börjat lyssna på Mumford and Sons som alla här borta tycker är mega bra... därifrån jag fick min rubrik.

(Just ja, vi har haft påsk också... orkar inte berätta om de dock... inget speciellt)

(Out door Adventure)

(Baseball game mot Tonka... Förlorade dock med en runner, sjukt cool facility hade Tonka i alla fall... typ mega stor och såg allmänt väldigt cool ut... Dom spelade national säsongen när jag tog bilden förövrigt så det är därför alla står vända mot flaggan som man inte riktigt kan se)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0