Datum: 2011-01-24 Tid: 19:51:14

En vän med en bil... eller inte.

Okay. Jag har kommit fram till den första saken som jag är riktigt riktigt riktigt irreterad över. Eller det är väl två saker kanske.
1. VI KAN INTE KÖRA BIL. Åhhh vad många problem detta skulle lösa. Usch usch.
2. Ingen busstrafik över huvudtaget.

Kommentar till nummer ett. Det suger att alltid behöva be om skjuts om överallt. Tänk vad lätt allt skulle vara om man bara kunde ta bilen och dra över till en polare. Okay, nummer två. Ingen busstrafik. Gosh, om ens värd-föräldrar inte är hemma så är det liksom svårt att ta sig någonstans. Exempel idag. Skulle komma över två uutbytisar till mitt hus MEN ingen av dom har skjuts. Allt faller samman och ja blä. Min braiga värlfamilj har fina lösningar på allt dock så nu drar vi iväg på bio istället. True Grit ska ses. Jag är ledig idag förresten. hehe. Börjar min tredje quarter imorgon. Knas.

Har varit här halva min tid nu har jag kommit fram till. Hade en mega braig Mid-Year Orientation i lördags och seriöst. YFU och deras utbytisar är så himlans super duper jätte bra:) Kärlek på alla dom. Känner att fördomar som man kanske hade om andra länder bara försvinner mer och mer. Mötte en kille från Libanon och han var as cool och jäääätte trevlig. Hahhaa hade en mega intressant samtal med honom och man för tydligen köra bil lite när man vill i Libanon. Han hade en kusin uppe i bergen som var åtta och körde runt i en bil. Jag dog lite av skratt. Nej men alla är verkligen hur bra som helst. En galen Kines som bara är för rolig och jätte konstig, hahahaha. OHH ryssar också, omg. En tjej var från Sibirien.... VI har haft runt -30 här på mornarna i över en vecka och hon tyckte inte att det var så himla farligt. Kan ju inte ens tänka mig hur kallt det skulle vara i Sibirien. OMG.

Ohh, btw, Hawaii om en månad. Yeeey. Eller lite mer än en månad men nästan. Satt och tittade på Hawaii Five-O igår och mark satt och pekade ut alla ställen på Hawaii vilket var lite coolt. Vad som är lite sorgligt är dock är att min älskade skidsäsong är snart över. Har gått alldeles för fort så att säga. Sorgligt sorgligt. Hahaha min värd-mamma sa att jag förmodligen kommer bli All-Conference!!! Hur coolt är inte de. Herregud. Men jag sitter mest och taggar inför sections. Det är då de gäller. Sections är alltså kval för State Champs. Jag hoppas på att vi åker som ett lag men om det inte går så hoppas jag verkligen att jag kvalar individuellt. Vore så himla jätte coolt att kvala till State och få massa coola märken.

Har inget mer att säga... Over and Out

Postat av: Maverone

Lycka till på morgondagens meet. Hoppas det går lika bra då både för dig och för Hopkins. Hoppas även på framgång vad gäller mössa och tidning!

2011-01-26 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0