Datum: 2011-01-08 Tid: 03:38:27

Do the John Wall...

Livet här borta är ganska så väldigt intressant ibland. Till exempel. Folk vet vem jag är och jag vet inte vilka dom är. Lite små underligt. SÅÅ idag under lunch kom en kille och en tjej fram till mig ville intervjua mig för Yearbook. Jag tänkte väl att dom förmodligen inte vet att jag är utbytis och att dom bara skulle fråga frågor om vad jag tyckte om skolan osv. Ack så fel jag hade. Dom visste självklart att jag var utbytis och dom började fråga massa saker om Alpine och vad jag tyckte om de. Kändes hel mysko men hel kul. Sen så hade vi ju ett litet problem med vår kära sittlift at Hyland. Sittliften slutade att fungera i torsdags=We had to HIKE up Hyland... Kul. Trodde jag skulle dö lite sista gången jag gick upp. Träningen klockan åtta imorgon på morgonen och förhoppningsvis så har dom fixat de men man vet ju aldrig. Jag har kanske inte så mycket att berätta ändå... Joo min rubrik kanske. John Wall. Ni vet förmodligen inte vem han är. Sjuk basketball player och de finns ju då en sång som heter "Do The John Wall" och vi i skidlaget har blivit lite beroende av både dansen och sången:))

Postat av: Maverone

Läcker lirare. Vilket lag spelar han för?

2011-01-08 @ 14:53:34
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-09 @ 14:10:00
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

Nice blogg:)

2011-01-09 @ 19:03:31
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0