Datum: 2010-09-30 Tid: 05:32:35

We are running Currahee!

"Sometimes I look at you guys and thinks that you are the future of America.... and sometimes I don't." Min mattelärare är skoj. Min gitarrlärare är dock ännu roligare. Eller han är lite weird. Man vet inte om han är seriös eller oseriös när han skämtar så det blir lite weird ibland. Aja. Min gitarrlärare, Mr Zach, berätta massa as roliga minnen från när han gick i Junior High och High School. Han pratade bort en timme av lektion. NAJS. Imorgon har vi "early release vilket betyder korta lektioner och vi slutar 11,53!! Sen är det XC practise 12:15 and we are running 800.s.....
Man äter förövrigt inte innan träning här... jag förstår inte hur vi överlever de egentligen. Eller man trycker i sig en eller två power bars men annars är det inget innan träning.

Igår på XC practise så hade vi "hills"... Igår var det också en "Coach Harris Special Hills", vilket betyder att vi springer två backar istället för en backe men dom två backarna räknas som en hill.... Och vi ska göra 8 hills. Man dör lite hela tiden. Så extremt jätte jobbigt. Bena var ju lite små möra efter vår 6 mile ( ca 1 mil ) dagen innan och de gjorde ju inte hillsen lättare... Idag hade vi game day på the track field och jag kan inte riktigt förklara vad vi gjorde för det var typ knasigt och jobbigt. Hmm meet på lördag också.

Vad finns det mer att berätta.... JO jag har träffat några från Alpine laget och det var väldigt trevlans typer och jag ska förmodligen hänga med några av dom på football game på fredag!!!
ÅHHH just ja. Jag åt min första hamburgare på Mc Donalds i USA igår... OCH min slutsats. MYCKET godare än Sverige. Lite underligt. En annan sak som är awesome här borta är att man alltid har "Free refill" på resturanger vilket Sverige är dåliga med. Inför säger jag.
Nu är jag trött. Godnatt, over and out.

Postat av: Maverone

Kör hårt! Vara bra att springa uppför

är en bra styrka och kan ta knäcken på

många motståndare om man sätter in

rycket på rätt ställe. Såg att de även

hade segelklubb på Hopkins. Något du

pratat med någon om? Kan vara kul till

våren?

2010-09-30 @ 13:24:37
Postat av: Siri

Hej :D Jättebra blogg, hur tycker du att livet som utbytesstudent är? :D

2010-09-30 @ 17:46:02
URL: http://siriusa.blogg.se/
Postat av: cecilia

en fråga:

vadmenar du med free refill?

jättebra blogg :)

2010-10-02 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0