Datum: 2010-09-25 Tid: 05:41:24

This is Jonatan, he is from Sweden.

Alltså det går inte att förklara hur snabbt veckorna går här borta! Helt jätte galet är de. Mer än halva Cross Country säsongen är över och det känns verkligen helt sjukt. Men på tal om Cross Country. Vi hade meet idag!!
Mega kul som vanligt och jag hade ett "över förväntan"-lopp! Jag vet inte om det var banan, jag själv eller mina nya super skor som gjorde att jag sprang så fort. Nytt PR blev det som nu lyder ca 19,39 på 5 km. Riktigt riktigt nöjd. Var tvåa bland Hopkins löparna i JV-racet såå jaaa, jag var nöjd nöjd.

Efter vårt meet så blev det att åka bussen tillbaka till skolan där Grandma Nancy plockade upp mig för att sedan åka till min värd-brors football game så var borta i Wayzata (15 minuters bilresa). Wayzata har vunnit State ett antal gånger och detta var deras Homecoming-game såååå Hopkins hade ingen lätt uppgift och tyvärr blev det förlust med 35-14 tror jag så det var lite tråkigt. Däremot så var det världens drag på matchen!!! Hörde att det var minst 6000 peers där!! varför har vi inte nått sånt här i Sverige?! Haha i alla fall så träffade jag Jordan och Kyle borta på gamet och det var verkligen sjukt kul, riktigt sköna typer. Kyle gick omkring och presenterade mig för halva Hopkins publiken så det var hel skoj!!!

Imorgon ska jag med iväg och fixa skidor inför Alpine season!!! Mega taggad och Captain's practise för de alpine skiing startar nästa vecka och det ser jag fram emot hur mycket som helst! ska bli riktigt skoj.

Det var allt jag hade att berätta för tillfället tror jag!
Over and Out

Postat av: Maverone

Grattis!

2010-09-25 @ 08:30:32
Postat av: Stina

Jonte de är inte normalt att springa så fort ;O

2010-09-25 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0