Datum: 2010-09-21 Tid: 05:09:58

Sahara....

Idag började min fjärde skolvecka!!! Det känns inte som om det var så länge sen jag stod där hemma, kollade mig själv i spegeln och försökte intala mig själv att jag ska bo i USA ett HELT år! Men nu har jag alltså börjat min fjärde skolvecka och allt rullar på väldigt fint som sagt. Idag på practise så sprang vi ca 5,5 miles (ca 9 km) och jag sprang tillsammans med Blake som springer 5 km på 18,15... Det var minst sagt jobbigt men jag klarade av att hålla tempot uppe och jaaa, ett riktigt skönt träningspass helt enkelt. Vi har även sjukaste magpassen minst en gång i veckan!! men det är najs. ÅHH jag glömde att berätta förra gången jag skrev att jag nu har köpt ett par mega coola spikes!! jag kommer vara snaaabb i nästa meet som är på fredag:))

Förtillfället sitter jag och kollar igenom kursutbudet på skolan... jag har inte bestämt mitt schema för hela året än så jag måste fixa lite ämnen men det finns så sjukt många att välja mellan sååå jag tror jag ska träffa min counselor någon dag framöver. Vi har även "late start"  imorgon vilket betyder att vi inte börjar förräns 09,47... MMM sova.
Ni som har ställt frågor förresten... Jag ska försöka svara på dom i helgen då jag har lite mer tid, och om ni har några fler frågor, fråga på!!

Mitt huuuuus

Postat av: Fass

Vilket sjuuukt snyggt HUS!! OMG! Kör hårt Jonte!! :D

2010-09-21 @ 15:03:59
Postat av: elin

Det huset såg inte helt fel ut ;)

jag ska antagligen till usa nästa år och jag undrar om skolmaten ingår i YFU programmavgift? och hur lång tid tog det ungefär för dig att få antagningsbeskedet? :)

2010-09-21 @ 19:58:15
Postat av: Mari

I love your house!!

2010-09-22 @ 02:38:56
Postat av: Maverone

Hur funkar det att springa i spiksen? Måste vara lite annorlunda?

2010-09-22 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0