Datum: 2010-09-12 Tid: 18:00:49

I am sailing, I am sailing

Jag älskar min organisation. YFU är bäst. Igår så ordnade YFU en liten träff för alla utbytesstudenter i området (typ 80 stycken) och det var hur kul som helst. Det var verkligen folk från alla världens länder och det var hel kul att lyssna på vad andra tyckte om USA. Haha en tjej som var från Kina var lite mysko då de första hon gjorde var att säga att hon aldrig skulle gilla amerikansk mat och att den rent utsagt var skit äcklig. Ingen höll med henne. Kul. Sen så var det en annan asiat som skulle gå och bada i poolen. Jag satt med några svenskar, norskar och en dansk vid poolen då vi såg denna asiat kliva ner i poolen. När man badar så tänker man ju badkläder, MEN denna kille hade på sig en hatt, en pikétröja, ett par "militär"byxor och värsta militärbootsen och så badade han. Mycket rolig kille:) Alla var förövrigt hur trevliga som helst och jag ser fram emot nästa möte i oktober mega mycket. Sen så var det en av YFU-representaterna som tydligen visste om att jag gillade att segla sååå nu har hon fixat in mig i besättning så jag ska iväg och kappsegla snart!!! ÅHHH YFU.

Cross Country meet i fredags också, joooooooooooooooooooooooooooooooooobbigt som bara den. Jag var inte sämst dock utan jag var nästan bra. Vi var typ 290 personer som sprang samtidigt i mitt race och jag kom runt 50 vilket känns helt okej eftersom det var mitt första meet ever och det var den tuffaste banan vi kommer att springa. Kul var det iallafall. Vad har mer hänt... Hmm har jag berättat att en kille på mitt Cross Country team har vart bäst i världen på Jojo?! Om jag inte har berättat de så vet ni om det nu. COOLT, ELLER HUR?!:D nu är dock 4.a i världen tror jag. Coolt är det iallafall. Jaja, jag ska packa ihop mina saker och åka ner till Lake Minnetonka!
Over and Out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0