Datum: 2010-10-18 Tid: 03:12:50

Valleyscar

Okej, ett litet inlägg om vad som har hänt nu i helgen.
Igåår, lördag, så soooov jag till tio, käkade frukost (captn' crunch <3), skype, sen så kom Mark hem från min brors JV-game som jag inte hade orkat åka iväg och kolla på och vi satt och pratade i mer eller mindre 3 timmar om allt från sport till amerikansk historia! Awesome på de. Klockan fyra var det dags för Captain's practise som skulle hålla på från 4-6... hahaha vi spelade ulitmate i en halv timme och sen slutade vi... haha lite fail. Men jaaa, Clara skjutsade hem mig och jag satt och åt äpplen ett tag. AS GODA ÄPPLEN. Helt galet.

Nu i Halloween tider så har också Valleyfair (nöjesfält) extra öppet fram till midnatt med massa Haunted Houses och berg o dalbanor. Såå vid sju så drog jag och Matt dit med massa av hans kompisar och några från mitt XC team. Kan ju berätta att det var hur kul som helst. Hahaha vi åkte fritt fall, och när vi var uppe på toppen av tornet så skriker John, "This is for you Jonatan", och sen bar det iväg neråt. Hahaha John är en kul kille. Sen så gick vi omkring i några haunted houses och ett var så sjukt läskigt. HAHAHA. Åhhh. Världens upplevelse. OLIVER, du skulle ha älskat de!!!

Hmm idag då. Jag satt och läste klart halv min bok som jag hade i läxa i min Modern Non-Fiction class och sen så blev ut och kratta löv. SJUKT mycket löv. Dock så var dom lätt liksom så det var inga större problem. I dag kändes det förövrigt som den första höstdagen. Det har varit varmt jätte länge (ovanligt länge) men idag så var det höstväder. Mys. Hahaha Mark (min värd-pappa) har förövrigt en skön inställning till att kratta löv. Han tar fram sin åkergräsklippare och kör över alla löv så hälften av alla löv blir till damm och jaaa, mindre att kratta helt enkelt. I alla fall, efter en timmes krattande så bar det iväg till The Dairy Queen där vi köpte Blizzards (glass med candybars eller liknande i). Såå jaa det är min dag hittils. Vikings game om en kvart.... Har börjat säsongen sjukt dåligt så förhoppningsvis så slår vi Cowboys idag.
Det var allt för mig, tack och hej.


( HAHAHAHAHA, här är "backen" jag ska träna på i vinter, hahahaha dom har sittlift upp, hahaha åhhh. Backen är dock lite större än vad det ser ut som på bilden)

 


Postat av: Maverone

Vad är det gröna med vit rand?

2010-10-18 @ 21:50:18
Postat av: Isabella

åååh, captn' crunch <3

2010-10-18 @ 23:43:10
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: Isabella

SV: Haha jadu.. Dom är helt tokiga, ungefär som att dom har sex med kläderna på! Haha!

2010-10-21 @ 05:22:56
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: Josefine

hahahaha jag skrattade för mig själv(!!) när jag såg backen!

2010-10-22 @ 04:26:25
URL: http://yooessblogspot.com
Postat av: Josefine

hahahaha jag skrattade för mig själv(!!) när jag såg backen!

2010-10-22 @ 04:26:51
URL: http://yooessblogspot.com
Postat av: Fass

Ohh jag vill också på haunted house!!

2010-10-22 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0