Datum: 2010-10-23 Tid: 16:38:09

Djungel Roar... typ.

Okej. Jag skrev ett jätte långt inlägg i torsdags... MEN så klart så försvann det på något sätt, jag blev arg och orkade inte skriva ett nytt men nu kommer i alla fall ett nytt.

Men jaa det har hänt mycket. Massor att berätta så håll i hatten.
Cross Country season håller på att ta slut och vi har vårt sista meet på måndag. Självklart skulle Coach Harris slänga in säsongens tuffaste träning i tisdags. Wow. Om jag tyckte min första "Hill Work Out" var jobbig så var det ingenting jämfört med den vi hade i tisdags. Helt sjukt jobbigt. Det känns dock ganska skönt att säsongen snart är över. Jag menar, jag har sprungit fem dagar i veckan i nästan åtta veckor.

I onsdags hade vi vårt sista Home game innan Sections och vi spelade mot Tonka (Ärke rivalerna) och vi förlorade... Man vinner inte om man gör fem turnovers och några fumbles... Obra. Det var ändå en sjukt rolig match. Jag och Christine  (en dansk utbytis som går på en Art High School nere i Hopkins) skrattade åt amerikaner som inte försod sig att på djungelvrål var gott. Ett tips till blivande utbytisar. Ta med djungelvrål. Ni kommer få roligaste minerna ever. Hahaha folk typ slickar på dom och slänger sedan iväg dom. Jag slösade en hel påse....  Snackade även med Eric om att dra och åka skidor tillsammans i vinter, hoppas på de:D
På torsdag morgon så drog vi iväg till Matts JV game och vi blev denna gången total krossade av Tonka. Obra.

I alla fall, efter detta så åkte vi iväg en till Minnetonka Park för att plocka äpplen. Hehe dock så var vi lite sent ute på säsongen för alla äpplen hade blivit dåliga men vi kunde i alla fall köpa ett par gigantiska och fruktansvärt goda äpplen!! Vi roade oss även med att slänga äpplen på varandra:)) På kvällen så hyrde vi film. Mark gillar dåliga skräckfilmer och jag har kommit fram till att det är underhållning på hög nivå sååå vi hyrde två stycken vi trodde var jätte dåliga. Dock så var ju en av dom riktigt bra. Sjuk som bara den men bra. "Babysitter Wanted" heter den Oliver, kolla upp;).

OCH då kommer vi fram till gårdagen. Tillbringande hela förmiddagen med en Touring of University of Minnesota!!! Helt galet jätte stort var det. Går tydligen 60 000 students där. Fanns sjukt mycket olika saker man kunde läsa där men och det var väldans häftigt må jag då säga. Lite väl stort kanske? Men jaaa, coolt var det.

Så idag vet jag inte riktigt vad det blir... Jag har lov om ni inte har förstått det än, hehe. Danny (skiing captain) har ett birthday party så jag kanske drar dit ikväll men vi får se, har inga direkta planer så dagar får bli som den blir.

Over and Out


Postat av: Fass

Gött att du har hittat en annan skräck-entusiast :D

Ska kolla upp den! ;)

2010-10-23 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0