Datum: 2010-11-27 Tid: 18:54:41

Thanksgiving!

En awesome vecka börjar lida mot sitt slut här borta i Rochester NY. Oj jag har inte berättat om förra lördagens äventyr ju!!! HMM, typ bästa källen/natten sen jag kom hit. Men nää jag berättar om det nån annan gång. I alla fall, förra söndagen satte vi oss i bilen för att åka 17 timmar i bil från Minnetonka till Minneapolis... Långt? svar ja. Jag kollade på film större delen av tiden, såg Armageddon för femtielfte gången (vet inte varför jag gillar den filmen så mycket?). Vi åkte bland annat igenom Cleveland, var ju då lite jätte taggad på att stanna på Rock n' Roll Hall of Fame museét men det var stängt... Vi stannade på något Motell nånstans och körde de sista fyra timmarna till Rochester på måndagen. Kom fram till Rochester, min "släktingar" här uppe är minst lika roliga som min värdfamilj är. Haha uncle Steve är hel knasig, köpte en Mini-van för skoj skull till sig själv när hans dotter fyllde 18 för att han har alltid velat ha en Mini-van av någon anledning. Hahaha. Träffade min "kusin" som är hel trevlig och rolig, "Driving isn't supposed to be fun"... Träffade min "syster" som är också hel trevlig!!! Har haft djupa samtal om Harry Potter med henne, haha. Sen skulle jag ha följt med Meredith (kusin) till hennes skola på tisdagen men när vi kom dit så började dom skrika på henne och sa att hon måste säga till tidigare sååå det var bara för mig att åka tillbaka till huset. Hmm vad har hänt mer... Joo vi spelade Monopol, jag vann. As nice. Hmm sen kom då torsdagen=thanksgiving... äta massa massa massa massa massa mat, efterrätt och jaa allt var fint. Var tvungen att se HP efter de... haha det var min värdsyster tredje gång att se den... få se vad hände sen... JOO BLACK FRIDAY=sjuka reor, and people are going crazy... Butikerna öppnar mitt i natten och vissa börjar köa typ en vecka innan Black Friday!! sinnessjukt. Sen igår efter vi hade ätit middag på någon Italiensk resturang så kom vi på den spontana idéen att åka och se Niagara Falls!!! Hahaha sååå klocka halv nio på kvällen satte vi oss i bilen och drog över till Kanada!! Cooolt som bara den, men kallt som attan... Kom fram till att jag inte riktigt gillar min kamera... Den kan  inte ta bra biler när det bara är lite mörkt ute. BLÄ. Jag behöver köpa en systemkamera tror jag. Detta var bara jätte kortfattat om min Thanksgiving week, SLALOM PRACTISE STARTS NEXT WEEK!!!!:D:D:D EXCITED. Over and Out.

Postat av: Maverone

Så dåliga kort verkar den ju inte ta. Riktigt läcker bild. Jag var där för 34 år sedan men

tyvärr fick jag då inte lika bra bilder som du.

2010-11-29 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0