Datum: 2010-11-14 Tid: 20:56:43

Let it snow, let it snow, let it snow

Jag blir inte riktigt klok på vädret här borta. I tisdags sprang vi omkring i shorts och t-shirt och spelade fotboll. Igår var det snö storm och vi fick över en decimeter snö!!!!!!!!! NICE. Haha eller inte så nice för vissa kanske eftersom mångas hus blev utan electricitet! Vårat hus klarade sig fin fint, var bara utan tv och internet större delen av dagen. Anyway, igår mötte jag massa andra utbytisar i Mall of America!! Shopping från 10-4! haha hel kul dag med många bra människor. Har kommit fram till att danskar är awesome. Käkade massa god glass och stod och dregglade i Oakley Store med en av norskarna... Jag och Rune (norsken) kom fram till att Oakley är bäst och att vi borde ut och shredda lite i vinter... NICE. Han köpte att par grymma Oakley goggles och jag kände mig lite smått avundsjuk... jaja. Det var lite kaos i MoA eftersom det var massa skateboard pros där eller vad man ska säga... Ryan Sheckler bland annat (killen från Life of Ryan på MTV om ni har sett de)... såå det var i lite små kaos.
Nu ska jag försöka få tag på den svenska tjejen på skolan, har träffat henne en gång och av någon anledning så har jag bara hennes jobbnummer, spännande kan de här bli.
Over and Out.

(Hahhaa massa cowboyhattar och cowboyboots, hur coolt som helst)





(Daaaanskar, Sören (med danskt ö till vänster), är mer positiv än mig)

(Theo hade en 2 dollar sedel som inte görs längre, lite coolt tyckte vi alla)

(Det har snöat som sagt)

Postat av: Fass

Coolt! Snowdays?

2010-11-14 @ 22:29:34
Postat av: anna

RUNE <3 Snälla, döp ditt barn eftet honom. Jag har inte alls tråkgt eller så det är bara det att jag vill kommentera (och jag är tillfälligt handikappad), okej okej okej va? Btw så tror jag inte att man kan vara mer positiv än dig.

2010-11-23 @ 01:07:39
Postat av: i :)

Jag ska åka till USA nästa år som utbytesstudent :)

Fin blogg du har, kul o läsa! hoppas du har det bra!

2011-01-06 @ 01:27:39
URL: http://bigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0