Datum: 2010-11-19 Tid: 22:34:15

I <3 NY

Sooooo, jag tänkte bara lägga upp lite bilder. Inget speciellt har hänt egentligen... Chemical awerness meeting igår. SÖG. Lite som när man går handledar kursen när man ska ta körkort. Kör inte bil alkohol eller drog påverkad fast på vårat möte var det mer; don't do drugs or alcohol, cause you'll get suspended... Massa följder var det. Aja. Åker till New York på söndag för Thanksgiving. SPÄNNANDE.

(Detta är ju då hur det ser ut utanför mitt fönster för tillfället)

(Mitt Hopkins H, senior year, och letter award sak)

(Vi hade heliumballonger på the XC banquet... Inte svårt att lista ut vad vi gjorde med dom)


Postat av: Manfred

Ser ut som du har det riktigt bra.

Riktigt kul att följa.



njuut.

god jul i förskott förresten.

2010-11-21 @ 11:58:22
Postat av: anna

den där "så här ser det ut utanför mitt fönster"-bilden var perfection. mer sånt. förklarade så mycket liksom. en bild säger mer än 1000 ord. 4 av 5 toasters (jättegammalt men jag är nostalgisk, ok?)

2010-11-23 @ 01:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0