Datum: 2010-11-12 Tid: 05:15:50

Going to Hawaii, OH YEAH

Det kanske var dags för ett inlägg här igen. Jag känner att jag börjar bli lite dålig på att uppdatera, nästan lika dålig som en viss Daniel Nisser, hehehe. Men jaa, vad finns det att berätta. Hmmm. Mina nya classes flyter på bra. Känns mer som om jag "går i skolan" nu eftersom det är ganska mycket mer läxor nu och det hel knasiga här borta är ju faktiskt att man måste göra läxorna för annars så går betygen minst sagt käpp rätt åt helvete. Japp nu vet ni de. Min Mythology lärare är awesome dock. Sjukt bra, rolig och jaa allmänt väldigt bra helt enkelt. Mycket läxor dock och massa saker att memorize... Måste lära mig 60 olika gudar/viktiga personer/platser tills på onsdag. Det låter kanske inte så jätte svårt MEN, man måste veta både Grekiska och Romerska namnet, vad dom är gudar över, förmemål och djur som är connected med dom och även deras birth story... Mys.
I alla fall så förlorade vi vår Section final i Football... Tror inte jag har berättat det right? Var ett riktigt uselt game från vår sida... Eden Praire hade två on-side-kicks som dom recovered och vi hade threw two interceptions... Not good at all. Såå vi förlorade med 42-7.... EP vann dock state förra året tror jag så det är verkligen inget dåligt lag. Men men lite tråkigt att veta att man har sett sitt sista High School Football game ever...
Sen så hade vi ju då även info möte om Alpine i tisdags och jag är så sjukt taggad på att åka skidor nu!!! Alla tror dock att jag är värsta guden sååå jag känner lite press men vi får se hur det blir. BTW på tal om skidor. Jag och Matt pratade om att vi ville dra och åka skidor någonstans så vi satt och snackade om det vi middagsbordet igår så nu verkar det som vi ska till antingen Jackson Hole, Wyoming, eller Big Sky, Montana, innan jul och åka skidor!!!!! VÄRSTA feta anläggningarna är det också!!! ungefär i samma storlek som Trysil och Åre skulle jag tro. NICE. Sen så hade vi även Captain's Practise idag vilket var awesome. Gillar verkligen teamet och är som sagt sjukt tagga på vinter och snö... haha i alla fall, på captain's idag sprang vi till the Holiday (mindre än 5 minuter bort) och köpte godis och gick sen tillbaka till skolan och spelade Ultimate for an hour. AWESOME.
Sen så har jag även blivit introducerad för en annan svensk på skolan!!!!!!!!!!!!!!! hon är dock inte en utbytis men hon växte upp i Stockholm och flyttade hit när hon var fem typ men hon pratar flytande svenska och hennes föräldrar är svenska också såå vi ska hitta på något på söndag som det ser ut som.... trevligt trevligt. På lördag blir det Mall of America med andra utbytisar vilket är nice nice:)
OOOHHHH JAG SKA TILL HAWAII FEMTE MARS BTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAGGAD. Nån mer kanske ska dit?!
Men jaa det var allt jag hade att berätta för denna gång, lessen för bristen på bilder...
Over and Out

Postat av: per

fan va tufft det låter med mythology! själv är jag väldigt trött på mina klasser..har mediaprojekt med sjukt tråkiga människor och jag är projectmanager men dom gör ingenting och jag blir så himla frustrerad.

Nice med en svensk på din skola! & skidor låter ju helgött, jag åker både skidor och snowboard (mest snowboard dock) och det är ju tametusan det bästa som finns! Var i alperna i Frankrike för 3 år sen och åkte och det var något av det bästa nånsin, tror dock inte jag kommer åka något här i californien hahah...

ciao!

2010-11-13 @ 07:50:51
URL: http://onthecount.blogg.se/
Postat av: Daniel Nisser

Mäh! jag är inte alls dålig på att uppdatera, det är du som vill läsa om vad som händer för ofta!;)

2010-11-13 @ 22:18:48
URL: http://danielnisser.blogg.se/
Postat av: niklas

vilket företag åker du med till hawaii?

2010-11-28 @ 00:07:55
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0