Datum: 2010-05-27 Tid: 18:59:38

Oooooh laa

Wow. Alltså breven från YFU kommer nog ta död på mig. Varje gång jag kommer hem och ser att det ligger ett brev från YFU i brevlådan sååå tänker jag givetvis "ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MIN PLACERING". Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan innan man öppnar brevet. Jätte spännande fast hemskt samtidigt. Jaja. Tillbaka till det jag tänkte säga. Igår kom jag ju då nämligen hem och såg att jag fått brev från YFU. Jag kunde verkligen inte tänka mig att det kunde vara något annat än min placering och det var väl nästan de. Det som kom från YFU igår var något slags "välkommen-till-USA"-brev och så stod det vilket distrikt jag har blivit placerad i. Jag hade fått för mig att det bara var själva västkusten jag skulle bli placerad på men detta område var väl ganska extremt mycket större än vad jag hade tänkt mig.

Alltså detta område känns gigantiskt. Känns lite som om jag kan bli placerad över halva USA men det samtidigt känns det lite som en lättnad att veta vart jag ska ungefär. Jag kan t.ex. bli placerad på Hawaii enligt mina papper? vore ju inte helt fel. MEN jag kan även bli placerad på Alaska vilket vore lite kallt men as coolt:)) Vad som dock är synd med detta distrikt är att i Colorado ingår. Men men sånt är livet. Jag tycker detta verkar hur bra som helst ändå :) Iallafall, de stater som involveras är, Alaska, Arkansas, Arizon, California, Hawaii, Idaho, Louisiana, Mississippi, Montana, New Mexico, Oklahoma, Oregon, Nevada, Texas, Utah, Washington, Wyoming.

Postat av: Malin

Jag blir också helt galen när jag ser EF-post i brevlådan, och lika besviken när det inte är placeringen! Men förhoppningsvis kommer den snart!

2010-05-27 @ 20:02:09
URL: http://mallealle.devote.se
Postat av: Ida

Får man önska vart man vill hamna med YFU? :)

2010-05-31 @ 05:55:01
Postat av: Petter

jag ska till Colorado! Dissa inte min stat :O

2010-06-22 @ 20:01:09
Postat av: ebba

tycker du borde highlighta wyoming om du vill åka skidor :D dom har typ mer boskap än människor, men i wyoming har dom jackson hole (en skidort) som tydligen är awesome :D

2010-08-04 @ 12:05:03
URL: http://americanized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0