Datum: 2010-02-14 Tid: 00:15:58

Living on the edge...

Sport sport sport sport....
Jag får lite panik ibland. Jag är vad man skulle kalla ett sportsfreak tror jag. Sport är "fan bäst" nästa.
När jag tänker High School tänker jag på football, basket och massa andra sporter. Men åter till min panik. Vad i hela friden ska man ägna sig åt för sport om man ska ägna sig åt någon överhuvudtaget?

Jag räknar inte med att mina favorit sporter (slalom och segling) kommer vara tillgängliga så därför funderar jag på vad man skulle kunna vara bra på?
Jag har fått för mig att jag egentligen skulle vara väldigt bra på att åka längd, fråga mig inte varför... Jag åker seriöst nästan aldrig längd så jag vet inte om det är realistiskt att jag skulle vara bra på det. Har dom ens längdåkninglag på High School? Hmm jag hoppas på de. Dock så behöver jag ju då komma ganska högt upp i landet.
Men vad skulle man annars kunna hitta på? Fotboll, track, jag vet inte helt enkelt.
Jag tänker att alla amerikaner ska vara jätte dåliga på fotboll och jag har ju ändå spelat fotboll ganska länge så jag tänker att jag skulle kunna vara bra vilket inte kommer stämma...hehe..
Dock så verkar track kalas kul. Jag har blivit övermotiverad här hemma och springer lite för mycket ibland men det är awesome och då tänker jag, varför inte gå med i friidrottslaget och springa lite? kan bli bra kanske.

En grej som jag är jätte sugen på är faktiskt football!!!
MEN vad jag har hört så börjar amerikaner spela football innan dom lär sig gå.... eller jaa ni förstår grejen. Dom växer verkligen upp med det och är helt enkelt väldigt väldigt bra. Såå mina chanser att komma med där är väl ganska minimala fast jag kanske skulle kunna vara en sån där "sparka-på-bollen" person?! Hur svårt kan det vara liksom? hehe...

Nej men vi får helt enkelt se vad skolan har att erbjuda. Självklart skulle det ju vara helt jätte fantastiskt om skolan hade ett slalomlag eller vad man nu ska säga men jag räknar inte riktigt med det så vi får helt se vad det blir. "Det löser sig" helt enkelt!!

OS, här kommer jag...

Heeejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0