Datum: 2010-12-17 Tid: 05:45:10

Wild...

WOOAAAH, äntligen winter break!!! var helt  överlycklig idag när jag gick från mitt tredje block till the waxing room för att byta om till skidgrejer. Vårt waxing room är bäst btw. Dunkar as hög musik och bara taggar järnet för tävligen. NAJS. Bussresan till Buckhill, där vi tävlar var intressant, vägen var som en puckel pist... dålig väg+school bus = något hemskt!!! Väl framme vid Buck, så blev det att byta om, inspection of the course och sen var det helt plötsligt första start. Nervös som attan men jag gjorde ett bra åk och gjorde sedan ett bra andra åk också!! Vet dock inte vad jag slutade som... top tio av sextio blev det nog i alla fall! Jag skriver jätte kortfattat nu för jag ska upp 5:15 imorgon för att åka till en ny skidtävling!! NICE. Ska försöka skriva lite mer detaljerat och kanske slänga in en bild eller två! Sova dags. Over and out

PS. Det sista året min mattelärare jobbar på skolan så ska han lära alla barn fel saker. Mr. Youakim är bäst. Vi åt chocolate chip cookies på vårt test idag. NICE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0