Datum: 2010-12-29 Tid: 02:24:24

Up and away...

Har kommit fram till att jag måste berätta om tre saker.
1. Jul
2. Min flygtur
3. Min letter jacket

1. Okej, jul alltså. En amerikansk jul. Var den som på alla filmer. Nej inte riktigt. Den var inte lika galen liksom, den var lugn och fin. Den 24.e gjorde vi seriöst ingenting speciellt alls!!! Jag pratade med min kära familj där hemma men här borta hände det inget speciellt. Var liksom en vanlig dag. Vi åt frukt doppat i choklad hela kvällen dock, VILKET VAR SJUKT GOTT. Men sen kom ju då den 25.e. Christmas day. Upp tidigt, äta caramel roles, öppna julklappar, titta i julstrumpan och allt var väldigt amerikanskt och jag gillart asså. Föredrar nog den svenska versionen dock. Jag fick MASSA godis, Hopkins prylar och Minnesota saker. Jag kommer vara en levande reklampelare när jag kommer hem. Hämtade upp Grandma Cherly efter de, åt lunch, spelade lite Madden 07 (jag sög), och sen var det iväg till släktingar på kvällen för mer paket öppning, mer jul mat och spela Dance 2 på wii. AS SKOJ. Jag och Matt var mega bra. Och jaaa det var väl min jul i princip. Mycket trevlig var den.


2. Jaa detta leder väl oss in på numero dos. Min flygtur. De flesta vet vid de här laget att min värd-pappa har byggt ett eget flygplan, COOLT JAG VET. Vi har fortfarande inte riktigt haft chansen att åka på någon flygtur men igår var det ju då äntligen dags. SÅ SJUKT COOLT MED ETT EGET FLYGPLAN. GAAAH. Hahaha bara hur han pratade med flygledartornet var mega coolt. Kändes som en film liksom. Väl uppe i luften så var det helt underbart. Vi flög över vårt hus och lite sånt. Jag ska låta bilderna tala.









3. Min letter jacket. Jag kommer var så himlans cool back in Karlstad med min letter jacket. Hahaha. I alla fall, dom flesta personerna på min skola har en letter jacket. På din letter jacket så står det, namn, vilket år man graduate och så står det Royals på baksidan. På armarna syr man sedan fast bars. Du får dessa bars genom bra resultat i någon sport eller om du har bra betyg. Sååå jag var tydligen ganska duktig på att springa Cross Country såå jag fick en Letter award för det, och under tiden jag sprang CC så hade jag ett GPA mellan 3.6 och 4.0, alltså hade jag bra betyg. Min armar kommer förhoppningsvis fyllas på med fler saker under året. Har stora förhoppningar på skidåkningen. Hoppas på att få lite state bars eller typ All Conference eller något annat coolt.


Det var allt för mig denna gång, over and out.

Postat av: Fass

Vad nice allt verkar! :D Kul inlägg :D

2010-12-29 @ 12:56:28
Postat av: Anonym

Häftig gran! Kul att flygturen blev av till slut och det kanske blir fler turer. Magnus har börjat flyga i Umeå så det kanske kan bli en tur även där när du kommer åter till Svedala.

2010-12-29 @ 14:19:25
Postat av: siri

Tja. Jag har också blivit placerad i MN. Åker om 13 dagar! :P Astaggad!

2011-01-01 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0