Datum: 2010-12-05 Tid: 23:39:25

PINK SHIRT BENCH BOY

Football gamen var kanske coola men jämfört med basketball gamen..... WOW. Var och kollade på vårt high school lag igår... Har svårt att finna ord som beskriver hur sjukt bra dom är!!!! En av killarna från var Hopkins var med i en artikelt i ESPN Rise... (sport Illustrated för High School typ). Såg en hel del helt sinnessjuka dunkar och jaaa dom var helt sjukt jätte bra helt enkelt. Vi på läktaren var ju då förövrigt världens bästa hejar klack. Förolämpade motståndarna så fort vi fick chansen och jaaa hahaha mycket underhållande personer finns det här. Vi vann förövrigt matchen och vårt basketball lag vinner state typ varje år.
Jaaa sen så hade jag ju då första slalomträningen igår vilket var sjukt taggande. Måste ju säga att jag har en bra chans att vara en top varsity skier om allt går som planerat! Nya skidorna fungerade kalas fint. Har inte kört Fischer på ett antal år nu men dom funkar fin fint. Hyland är förövrigt världens minsta skidanläggning!!! nästan skrattretande. Skulle ha åkt skidor idag med men Matt var sjuk sååå det blir att tagga träning på tisdag igen! Blir åka port då:D:D Julbord på IKEA på fredag också!:)) Kommer bli awesome. Hmm vad kan jag mer berätta... Hahaha joo Grandma Cherly ringde idag och önskade mig en Happy Saint Lucia day och jag berättade på ett ytterst fint sätt att det inte var förräns nästa vecka men hon är så rolig så. Hon påminner lite om dig, farmor, där hemma!:)
Vikings vann idag kan jag tillägga, väldigt ointressant. Favre blev överkörd och var tvungen att gå av planen efter bara några plays. Jaja nu ska läxor göras. VARFÖR FÅR MAN SÅ MYCKET LÄXOR HÄR BORTA?!
Over and out!!



Postat av: Toam

Tack bro

2010-12-07 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0