Datum: 2010-08-17 Tid: 14:05:06

Mysterious ways

Vakna, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, klockan är fyra och YFU-kontoret stänger typ... Blääää. Så ni kanske förstår så går mina dagar ut på att vänta på att ett visst samtal ska komma. Det där fruktansvärt efterlängtade samtalet om att har fått en värdfamilj som inte krånglar till allting. På måndag börjar skolan här hemma i Karlstad och det känns jobbigt att vara kvar här i Sverige helt enkelt. Alla andra har åkt eller kommer åka inom ett par dagar och det känns helt enkelt jobbigt att vara den som inte har fått värdfamilj än och fortfarande är kvar i Sverige.

Aja, det är inte mycket jag kan göra annat än att vänta. Nått samtal till YFU förstås men inget annat spännande. Dom har tydligen bytt distrikt på mig igen så just nu är jag placerad i Heartland distriktet vilket känns fint. COLORADO INGÅR JU DÄR!!!!!!!!!! Jag har en lite dröm att få komma dit och åka skidor, vore awesome. Illinois ingår också och där ligger Chicago vilket också är fin fin fint.

Men jaa, jag tänker iallafall som så att när jag har fått värdfamilj så kommer allt gå mycket fort och jag kommer förhoppningsvis sitta på planet några dagar senare!! Det betyder att jag fortsätter förbereda mig så mycket jag kan. Jag har plockat fram de mesta jag ska ha med mig, köpt massa saker jag behöver och jag förbereder mig helt enkelt så mycket jag kan och mitt rum ser lite ut som ett bombnedslag men det är kul!!:))

Over and Out

Postat av: Linn B

Du är inte den enda som inte fått familj, så håll ut ;P "DU ÄR INTE ENSAM"

2010-08-17 @ 23:52:37
URL: http://linnusa.blogg.se/
Postat av: My

Åh, I love Colorado!

2010-08-19 @ 07:16:14
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:30:12
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0