Datum: 2011-01-02 Tid: 21:09:05

It doesn't matter what you wear... We are going to Wal-Mart.

Första inlägget 2011. OJOJOJ. Spännande... nästan. Nyår här borta på andra sidan sjön var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Trodde det skulle vara lite mer runt de liksom. I alla fall, jag och Matt drog iväg till Jason's house och mötte massa andra människor... Vi var typ 20 personer som satt och chillade nere i hans källare. Riktigt nice var de men det var något som saknades. JOO RAKETERNA SÅKLART. HALLÅ, inga raketer alls, jag såg inga fyverkerier över huvudtaget. Illa faktiskt. Vi såg "the ball drop" på tv dock. Meeen jaa, lite besviken var jag kanske på nyår. Jaja. Vad har hänt mer nu då.. JOO jag har åkt limo för första gången i mitt liv!! DE NI. Kände mig lite cool. Min värd-familj och två andra familjer har tydligen som tradition att hyra en Limo och åka och kolla på Christmas Lights runt om i Minneapolis. SÅÅ torsdag kväll blev det att hoppa in i en Limo och åka runt i den i ca två timmar och kolla på julbelysning. Såg en hel del coola julbelysningar men tydligen så var det dåligt jämfört med vad de hade sett tidigare år. Vad har hänt mer sen det nya året började. Heheh har ju bara gått två dagar sååååå det har väl inte riktigt hunnit hända något speciellt antar jag. Vi var på "The Original Pancake House" igår och åt Brunch. MUMS. Beställde Strawberry Pancakes och hoppas väl på fyra pancakes... Resturanger brukar ju aldrig vara så generösa. MEN när min pancakes kom så blev jag inte besviken. DET VAR ETT BERG av pancakes med jätte goda jordgubbar på och whipped cream. MUMS.



Får väl avsluta med att jag måste säga att jag är ganska så stolt över mig själv. 25 mössor på två veckor. Inte dåligt de!! Skulle ju då göra till hela skidlaget och vi ska tydligen vara 29 personer på skidlaget sååå några får nog vänta lite för jag orkar nog inte göra några fler mössor nu på ett tag. 2011 HERE WE GO. Over and Out.


Postat av: Maverone

Coolt med limon - inte dålig - och alla mössor. Måste vara rekord med antal virkade mössor med samma motiv på så kort tid. Kul att de var olika. Betr fireworks så kan jag tänka mig, att de inte får skjuta dessa på samma sätt som här i SVerige. Måste förmodligen ha tillstånd m m. När jag var där 1976 =) så var det så men Jon och många andra sprang och sprängde ändå, ständigt vakande efter polisen.

2011-01-02 @ 22:13:17
Postat av: Maverone

Läcker Limo! Häftigt med alla mössor, kul att de var olika! Måste vara något av rekord! Betr raketer så kan jag tänka mig att de inte får smälla raketer som vi för här hemma. Så var det i alla fall när jag var i Chícago för länge länge sen. Jon smällde på ändå men höll hela tiden ögonen öppna efter polisen. Skola igen i morgon? Vi har tillbringat dagen i backen. Kan hälsa från bl a Tony L och PH.

2011-01-02 @ 22:35:38
Postat av: Maverone

Det bidde två snara inlägg. Första gången fick jag Bad GAteway och inget visade på att det kommit in men så var tydligen fallet. Helt plötsligt 3 kommentarer - jo jag tackar =)

2011-01-02 @ 22:37:33
Postat av: Fass

haha! coolt! mössteamet liksom :D

2011-01-03 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0