Datum: 2011-01-15 Tid: 20:00:41

"I don't remember my number, but I am sure I could remember yours"

Hahaha måste ju bara börja med att berätta om mina två dagar av epic slalomträning! Igår så var det JV-race men vi, varsity, hade träningen men vi hjälpte med gate keeping för the JV-race. OMG säger jag bara. HAHAHA. Okej inte för att snacka skit om JV men..... Jag undrar om en enda kille i hela JV-racet besiktade banan innan racet. Jag och Matt satt och räknade hur många som körde fel igenom långsvägen... Var minst tjugo personer i rad som körde fel.¨Inte okej. Åtta av tion från Hopkins fick en DSQ. Illa. Jag, Matt, Sam och Nick tyckte det var mycket underhållande dock. Vi skulle vara gate keepers för tjejerna men alla tjejer klarade av sin bana sååå vi satt bara och kollade på när killarna failade.
Sen idag på morgonen hade vi practise igen. Gick väl helt okej, går hela tiden frammåt i min åkning så de känns fint. I alla fall så hade vi Hyland Cup idag också, en mycket oseriös tävling som jag krossade motståndet i.. HEHE. Vann med över 1,5 sekund tror jag. MEN vad jag tänkte berätta var att när vi stod och väntade på starten så stod jag och Nick och pratade om vilka nummer vi hade, man fick nämligen ett nummer man skulle säga till en tjej som startade oss innan vi åkte. När Nick kommer upp till tjejen säger han: "I don't remember my number.... but I am sure I could remember yours" HAHAHAHA made my day. Dog lite av skratt.
Vad har hänt mer sen jag skrev sist kan man ju då undra.... HMMM. JOO lite mer skidåkning kan jag ju berätta om, hade tävling i tisdags, gick helt okej, blev 13 av 70 åkare eller nått sånt och jag slog killen som kör första seed för oss i mitt andra åk. Kände kalasa bra.  Tralalala.... Jag var på Basketball game igår också efter träningen. Både vårt kill och tjej lag är fortfarande obesgredade i år. VI är ganska så bra om man säger så. VI vann med 111-58 igår... High School basketball är faktiskt ganska awesome. Folk här dunkar liksom. Hur coolt som helst.

Det börjar även närma sig slutet av denna quarter och det är alltså dags för nya ämnen men även FINALS i dom ämnen jag har nu. Tror jag kommer överleva. Har fortfarande A i alla mina ämnen... HEHE. Nästa quarter ska jag i alla fall ha:
1. Journalism
2. Media Arts
3. Modern US History (FML, bara sophmores)
4. Calculus

Ser fram emot ALLT förutom MUSH. Aja det kanske blir bra ändå, förhoppningsvis. Jag har ju då också gett i princip hela skidlaget mössor nu och seriöst älskar dom. Är lite förvånad faktiskt. Alla har på sig dom till träninge, i skolan och under lektionerna. Gillar't. OOHH jag ska vara Attorney i våran Mocktrial onsdag-torsdag nästa vecka förresten. Tänkte att jag skulle vara bäst och leva upp till mina kära päron:)) Hahaha, jaja, dags för läxor. Over and Out.

(Wax room)





(Såhär ser Hopkins tröjan ut syster)

Postat av: Maverone

Bra raggningsreplik =) Snygg tröja och kul att det går bra. Några fina priser i Hyland Cup eller sedvanliga bucklor?

2011-01-16 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0