Datum: 2011-02-12 Tid: 05:12:52

"If You Now That You Are Winning, Clapp Your Hands"

"Så nära men ändå så långt borta" passar sjukt bra in om man ska sammanfatta hur vårt sections meet gick.  Två lag kvalar till State och vi blev trea... Vi var rätt så nära tvåan vilket gör allt ännu mer irreterande. SEN så kommer vi till det jag har dött lite över hela veckan. Jag var 17 hundradelar från att kvala till state.... FÖRSTÅR NI HUR LITE TID DET ÄR?! Alltså OMG. Var så sjukt sjukt sjukt sjukt besviken. Har varit mitt mål med denna säsongen att kvala till state och blir man inte sjukt irreterad när det i slutändan skiljer sig 17 ynkliga hundradelar från att kvala. Nej vet du vad.  Detta betyder ju då också att skidsäsongen är över för min del. Sista träningen igår då vi körde parallel slalom och jag var lite små bra så att säga. MEN jätte sorgligt att det var sista träningen.... Tänkte när jag tog mitt sista åk att detta kan bli den allra sista gången forever and ever and ever som jag åker här på Hyland Hill och kanske sista gången i hela mitt liv jag kommer få åka portar. OMG. Jätte sorgligt. Min braiga värd-bror muntrar upp mig dock, vilket är bra bra.

Var iväg på basketball game idag också. Något jag kommer missa så sjukt mycket. Hopkins är, som jag har berättat tidigare, mega grymma på basket, vinner state massa år i rad och vi är sjukt bra helt enkelt. Folk dunkar och det är  helt magiskt hur vi i publiken går nuts. Har massa roliga ramsor och annat kul för att psyka motståndaren, galet. Om vi går till State i basket i år med så kommer dom spela i Target Center vilket är där Minneapolis NBA lag spelar vilket kommer bli sjukt kul. Jag, Sam och Matt ska förmodligen ha på oss våra fartdräkter. HEHEHE. Jag ska förövrigt på ett NBA game om typ två veckor!! COOLT som attan. OHH sen så närmar sig Hawaii också. Ännu coolare. 5.e Mars så drar de iväg, fett med najs. Nej nu ska jag äta något onyttigt. Over and Out

Postat av: Josefine

heej jag åker också med afs så om du vil kan du lägga till mig så lägger jag till dig!

2011-02-13 @ 19:14:01
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0