Datum: 2010-09-02 Tid: 04:59:53

Pasta Dinner

Wow. Allt rullar på här borta på andra sidan sjön och jag har egentligen så sjukt mycket att berätta för det händer nya saker hela tiden!! Galet är det. Men sjukt roligt. Till och börja med, min värdfamilj är hur bra som helst och hjälper mig med allt som man behöver hjälp med. Gillas.

Okej, men lite om skolan kanske. Jag läser som sagt Guitar, Pre Calc, Modern Nonfiction (min engelska lärare i ELL tyckte jag var för bra så jag bytte class, hehe) och study hall. Guitar klassen är mega soft och min lärare är mega soft. Alla tycker det är as coolt att jag kommer från Sverige och alla undrar hur Sverige är så det är jätte kul. Det finns även en tyskutbytis i guitar classen som jag ska försöka prata lite mer med... vet bara att hon heter Sandra. Sen så har vi Pre Calc och även där är läraren jätte rolig och skämtar mest hela tiden men är bra ändå:)) Pre Calc är ungefär som Matte B så det är ganska lätt om man säger så... Dom har dom vissa saker som är lite små weird som jag inte har läst förut. Sen så bytte jag som sagt till Modern Nonfiction idag och jag vet egentligen inte riktigt vad det är. Vi ska ha läst 120 sidor tills på tisdag och jag har typ öppnat boken. hehehe. Men jaa lärarna är hjälper mig och förklarar fint. Till sist så har jag Study Hall vilket är typ en class där du kan göra dina läxor vilket egentligen är hur bra som helst men det finns nada roligt folk där... Jag har iofs inte  pratat med allt för många men det var i alla fall mitt första intryck.

Efter skolan så har jag börjat springa Cross Country. HEJ JOBBIGT. Vi sprang intervaller i backar igår och jag trodde nog att jag skulle dö ett tag. Mina vader är helt förstörda men det är najs ändå!!! Imorgon har vi också vårt första meet men jag ska inte springa utan bara hejja på. Det är också football game imorgon som jag ska försöka hinna med! Före varje Cross Country meet så har vi också Pasta Dinner vilket betyder att hela laget, typ 100 personer, åker till någons hus och käkar massa pasta. AS NAJS och mega trevligt!!!:D

Tillsist så var jag och fixade en ny mobil idag och jag mötte världens bästa mobilförsäljare. Han var så sjukt rolig. Om alla var som honom så vore världen bättre. typ. Hmm finns det något mer att berätta... JAA jag behöver inte betala några avgifter till Cross Country laget för att jag är utbytis så nu kan jag använda de 220 dollarna till något annat!:D

Det var ungefär de jag hade i mitt huvud för tillfället... Over and Out

PS. Förlåt att det kommer så dåligt med bilder men det ska ordnas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0