Datum: 2010-09-04 Tid: 05:50:23

HOPKINS, HOPKINS AOOH AOOH AOOH

Okej, igår hade vi vårt första Cross Country meet och det var awesome! Jag sprang dock inte eftersom jag kände att tävla efter två träningar? kanske inte. Iallafall, Hopkins ägde sönder!!!! nästan iallafall, vi kom i Varsity och JV  för både tjejer och killar... Dom som vann var dock övermäktiga och körde över allt motstånd som fanns. De är ju dock the number one school in the state. Sååå det var kanske inte allt för konstigt att dom vann.. Aja. Alla här blir jätte häpna när dom får höra att jag inte har provat vissa saker men massa från Cross Country teamet har lovat att ta med mig på massa sånt så jag får se vad jag har gått miste om!!

Igår var också första gången ever som jag fick se ett Football Game. De var roligtroligtroligt att titta på och det verkar verkligen awesome att spela de också!! Iallfall Hopkins krossade Richmond med 56-13 så det var as najs. Sååå idag har det varit en vanlig skoldag med Cross Country på eftermiddagen och sen följde jag med min värd-bror till hans footballs vänner och vi käkade massa mega god mat och badade Hot Tub. Jag måste fixa en sån när jag kommer hem tror jag. Förlåt om inläggen är så kort och inte särskilt innehållsrika men det finns så sjukt mycket att berätta och jag har inte riktigt tid att berätta allt. Jaja, Over and Out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0