Datum: 2010-10-10 Tid: 07:35:03

SENIORS SENIORS

Oj. Vart ska jag börja. Detta blir svåååååårt. Finns en hel del saker att berätta om... massa bilder kan jag fixa... men jaa, vi kan väl börja med Homecoming.

Okej, så denna vecka var det Homecoming vilket betydde spirit week. Under Spirit Week så är det ett tema varje dag som man ska klä ut sig till. Så vi hade:

Måndag - Jersey day
Tisdag -  Tie-dye day/operation smile
Onsdag - Ninja vs. pirates
Torsdag - Look-a-like day
Fredag - Class colors=orange

Sååå hela veckan gick klädde man ut sig till de olika temana för att visa sin School Spirit och jag är lite små besviken på hela veckan för det var inte så jätte många som klädde ut sig så det var mycket obra. MEN fredagen då man skulle ha sina class colors då var det braaaaaaa. Seniors hade orange, Juniors hade grönt och Sophmores hade gult. Så hela skolan gick omkring i sina class colors och det var riktigt häftigt. Sen under fredagen så var det också Pepfest inför The Home Coming game senare på kvällen. Pepfest var minst sagt awesome. The Football team danced and it was awesome. Har en film på FB om nån vill kolla.

Sen var det ju då THE Home Coming game. Seniors satt för sig, juniors för sig och sophmore för sig och alla hade fortfarande sina Class colors så det var fortfarande coolt uppdelat. Dock så har jag lärt känna flest juniors så det var lite tråkigt att jag inte kunde stå med dom. But I had a great time anyway. De andra tråkiga med vårt Homecoming game var att vi var lite för överlägsna... jag menar, vi ledde med 28-0 efter första quortern och vi vann sedan med 42-6 eller nått sånt.

Min skola har förövrigt ingen "formel" homecoming som i princip alla andra skolor verkar ha med att man klär upp sig och har en date till The Home Coming Dance dagen efter the game. På Hopkins så är dansen direkt efter matchen och man går dit i samma kläder som man använde på matchen... lite skumt och själva dansen var ju en upplevelse i sig, hahahaha. Mer än så orkar jag inte gå in på vår Homecoming week men kul var de!!!

En lite kort sammafattning om vad som hände idag kanske jag också ska hinna fixa. YFU meeting med massa andra utbytisar. KUL. Så himla skönt att träffa massa andra som är i samma situation som än själv och träffa lite personer från Scandinavien! Det känns lite tråkigt att jag inte har någon från Scandinavien på min skola förövrigt... hade varit sjukt skoj. Men jag träffa iallafall massa roliga danskar, norrmän och svenskar ofc på vårt YFU-meeting!! Sen så bar det iväg på barnkalas... hehehehe. Min värdmammas broders son fyllde typ 5 så dom hade kalas i någon slags inumhosanläggning med värsta klätterställningen med massa rutschkanor ofc. Hahaha jag, min värdpappa och hans brother in law, sprang/klättrade omkring i denna gigantiska klätterställning och åkte massa rutschkanor. hahaha kul som bara den.

Sen nu ikväll så var jag och min bror iväg på en Bonfire vilket var mycket trevligt. Kyle har lovat mig att vi ska åka och köpa massa amerikanskt godis som jag ska få testa. Dom pratadet förövrigt om en Eurotrip, jag sa att Sverige är ett måste sååå jaa, nu planerar dom de. Awesome säger jag.

Nu orkar jag inte berätta mer... Så här har ni de lovade bilderna!!

(Powder Puff game)


(Min host-dad har ju förövrigt byggt en flygplan)


(Pepfest)


(Lindbergh Center)

Postat av: Maverone

Bonfire - vad är det?

2010-10-10 @ 16:09:32
Postat av: Anonym

Bonfire - vad är det?

2010-10-10 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0