Datum: 2010-10-16 Tid: 06:25:50

JVC

Då var det kanske dags för ännu ett litet inlägg om hur livet flyter på här borta i Minnesota...
Okej vart ska vi börja denna gång...

Hmm jag kan väl börja med att det inte har hänt allt för mycket denna vecka fram till och med torsdag. För i torsdags då hände de grejer. Vi hade ju då våran XC-conference meet. I våran conference så är vi fem skolor varav tre är topp in state... Duktiga löpare? SVAR JA. Kille som vann sprang 5K på 15:56... stört med tanke på att vi sprang at Gale Woods Farms som är bland de tuffaste banorna i hela Minnesota. Sjukt mycket backar kan jag ju då berätta. Hur var min insats då kan man ju undra? Inte särskilt bra enligt mig själv. Var peppad innan racet men under racet kändes de inte bra helt enkelt, varför vet jag inte riktigt men men that's life. Nu har vi bara ett meet kvar, eller varsity har två, och sen är de slut på tävlingar för min del!! Cross Country har varit awesome och jag kan bara rekommendera kommande utbytisar att prova på de!! Man lär känna mycket mycket folk och man håller sig i form och lär sig väldigt mycket!!

Sen idag såå blev det mitt fjärde homecoming game sen jag kom hit!!!:) Jag och några till var på Edina's homecoming game och det var stört coolt. Jag har kommit fram till att våran homecoming var ganska lame om man jämför med andra skolor... Edina hade sjuka fyverkerier innan, en bra cheer squad, ett mega coolt marching band och jaaa dom hade allt liksom. Dock så ägde vi sönder dom i ett riktigt bra Football game!!!
Träffade ännu mera nytt folk vilket också alltid är trevlans!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag har captain's practise imorgon med the alpine team och sen blir det kanske bio eller nått med John! najs najs. Men ha de fint!!!
Over and out

a

(Some people ask ous, "Will you go under 21 minutes?" and I answer "probably not, we are JVC")


Postat av: Evelina

Vem är du på bilden/bilderna? :)

2010-10-16 @ 10:21:11
Postat av: Fabester

Vart football lag skulle ju krossa er ganska sa extremt hart... HEHE;) hoppas allt ar mega bra horru, det are iaf for mig!!:D:D

2010-10-17 @ 02:18:37
URL: http://fabianincanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0