Datum: 2010-03-29 Tid: 17:02:14

"Dude, Oh my god, movies are so much cooler when you watch them upside down!"

Hejhejhejhejhej.

Jag skulle väldigt gärna hoppas omkring och vara mega glad och berätta vart jag har blivit placerad MEN jag har inte fått veta något än om vart jag har blivit placerad sååå däför kan jag bara hoppa omkring för skoj skull!!!!

YFU pratade om att dom skulle ha hittat en familj åt mig inom en månad och denna månad har nu redan passerat såååå jag borde ringa... Jag har haft planer på att ringa YFU och kolla med dom men jag är lite lat och kommet inte till skott liksom.

Hmm jag kanske skulle kunna berätta något kul... hmm jag har gjort en till mössa, den är jätte jätte fin! Fler USA motiv borde göras, behöver bara lite idéer först! På tal om ingenting liksom.

Min totalt jätte grymma rubrik är från ett fin fint youtube-klipp om ni undrar!! FND-films rekommenderas startk!

Nu har jag inget mer vettigt att säga, jag hoppas på placering inom en mycket snar framtid!!


Postat av: My

Hej! Har du hört något från YFU om värdfamilj? Eller står det still? Ska vi länka btw?

2010-05-06 @ 15:48:47
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0