Datum: 2010-12-11 Tid: 18:11:19

Did someone say snow?

Ojojoj, tre inlägg på tre dagar. Måste ju vara något slags rekord för mig. Så nu kanske ni tänker, oj nu har han tråkigt och sitter vid datorn istället. Svaret är nej. Jag har ovanligt mycket för mig och är på kalas bra humör. Som jag berättade igår så hade vi time trials och jag är fortfarande mega glad för de. Skulle ha haft träning idag meeeen då prognosen var 14 inches of snow sååå ställde coacherna in träningen vilket sög lite. Aja jag fick sova lite längre än vanligt. Har vart ute och skottat snö/använt en snow blower hela morgonen, vi har en mega stor uppfart så det tog ett tag. OCH igår efter time trials så bar det iväg till IKEA för Swedish Julbord!!! Dom hade det mesta och det smakade faktsikt riktigt bra. Tack IKEA. DOCK så var lussebullarna så där halv goda som dom brukar vara för dom snålar med safran... Men det var fint ändå. Min familj ÄLSKADE glögg och vi köpte tre flaskor. NAJS. Julmust inhandlades också. Amerikaner ogillar delicatobollar och damsugare förövrigt. Eller i alla fall dom jag gick med.

I torsdags hade vi då Early-Release vilket var fruktnasvärt mega bra. Sluta skolan 11:53 istället för 2,35 är lite skillnad. Sen blev det hem, äta, fixa ihop skidgrejer och sen bar det av till Hyland för att åka skidor med bra folk. Åkte skidori sex timmar den dagen, hur bra som helst.
Bara tre och en halv dag kvar i skolan nu också. Missar last block på torsdag för jag har första tävligen då, fredag är det Wild Invitational (skidtävling) och sen på lördag morgon bör det av till Big Sky, Montana, för åka skidor. Kalas fint. Min värd-syster kommer hem på onsdag också vilket kommer bli kul!!! Nej nu blir det iväg på julbak med andra svenskar, norrmän och danskar. AWESOME. Over and Out

(Klecker är rätt så bra han)

(Ian, Kyle and Matt)



Postat av: nataliegoesamerican

haha ofta coachen ställde in slalom för att det var för mkt snö..? xD

och måste fråga om det är du som har gjort din bloggdesign själv? för jag gillaren riktigt mkt :D

2010-12-14 @ 14:15:30
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej, jag tänkte inte på att det var snö på vägen..;)

2010-12-14 @ 21:30:48
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: anna

Grymt med Big sky! är från karlstad, utbytesstudent i montana nu:)big sky är sjukt grymt!

2010-12-20 @ 03:30:38
Postat av: Anonym

Nehe! Vilken skola gick du på?

2010-12-20 @ 03:55:20
Postat av: Anna

i karlstad gick jag på norrstrand... går i ettan nu.Bor i sheridan här i montana:) miniliten stad.. ingen stad äns... tyå en håla bara! men det är nära till big sky och det äger!

2010-12-25 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0