Datum: 2010-08-26 Tid: 18:09:54

Live Forever

Okej. Här kommer kanske sista inlägget, eller iallafall de nästa sista inlägget, från mitt hus här i Karlstad. Det är lite av en skräckblandad förtjusning, lämna allt tryggt här hemma och slänga sig ut i någonting man har nollkoll på.... MEN STÖRT KOMMER DE BLI!!!!:D

Jag har känt mig redo att åka i en månad snart, min "plan" har vart att få familj ena veckan och åka veckan efter och den planen har jag ju då haft i en månad, hehehe. Men nu, nu bär det av snart. Imorgon far jag och familj iväg till Stockholm, eller Södertälje rättare sagt, för att träffa lite vänner och sen sätter flyger jag iväg på söndag!!! Arlanda-Amsterdam-Minneapolis är det som gäller. Alltså bara ett byte vilket känns hur skönt som helst! KLM som jag flyger med har tydligen "language courses" i sitt entartainment system!!! Kanske ska försöka mig på en sån?

Sen så är det ju de här med packning. Wow säger jag bara. Varför ska allt väga så mycket helt plötsligt?! Hel knasigt. Jag kom upp till 23 kg ganska snabbt och då hade jag fortfarande en hel del saker kvar. Såå jaaa, banta packning får det bli idag och så blir det väl som så att jag kommer ha ett tungt tungt tungt handbagage... eller jaa iner mer än 12 kg men ändå. MASSA godis måste jag också inhandla idag, mmmmm, jobbigt att överleva så länge utan svenskt godis men det finns väl nått gott i USA också antar jag:)

För att avsluta detta fina inlägg så måste jag säga att USA.s största shoppingcenter ligger 20 minuters bilfärd från mig, Mall Of America innehåller ca 512 butiker tror jag^^. Hehehehe och sen ligger ett stoooort nöjesfält, större än Liseberg skulle jag tro, ca 20 minuters bilfärd från mig också:)) Coolt som attan.

Over and Out

Postat av: Elin

Kul att du ska till S-tälje, min stad! :D

Jag fick också precis placering, igår faktiskt så är superglad :) åker med explorius, ska vi länka? ;)

2010-08-26 @ 20:04:08
URL: http://elinonherway.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha det underbart nu cooling! :D

2010-08-26 @ 20:05:10
Postat av: Daniel

DATAPAT! ÄNTLIGEN! väntar på dig på denna sidan av Atlanten och när du kommit över så ska vi gå och se se Vikings spela!:D

2010-08-27 @ 01:59:30
URL: http://danielnisser.blogg.se/
Postat av: My

Åhh jag är så glad för din skull att du äntligen har fått din placering och åker iväg snart :D Hoppas du får det bäst Jonatan!!!! Coolt med både det stora shoppingcentret och nöjesfältet ;D



Kram /My

2010-08-27 @ 04:20:43
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Isabella

FAN va härligt för dig jonatan! :D Är så glad för din skull! :) Men du måste berätta mer om värdfamiljen! :D

2010-08-28 @ 22:15:42
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: niklas

JAG VAR I MINNETONKA IDAG!! Och jag bor också en bit utanför Minneapolis! Vi kommer ju typ bo nära varandra!! Och vi ska till MInnetonka fler gånger! MAn blir väldigt patriotisk svensk när man är utomlands, som du kanske märker! Men du kommer att stormtrivas där! Och Mall of america is great!



/Niklas

2010-08-29 @ 03:07:16
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0