Datum: 2010-08-09 Tid: 13:11:03

"If you want to make a song more hummy, add a few tiddely poms"

"Du kan inte sitta i din del av skogen och bara vänta på att andra ska komma till dig. Du måste åka till dem ibland."
- Nalle Puh

Jag och en kompis (Fabian) satt och pratade om hur många sköna citat det finns i Nalle Puh igår!! Det finns verkligen massa massa braiga citat!!!

"If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear"
-Nalle Puh

Hahaha jaaa Nalle Puh är fint det:)

Men anyway, tillbaka till utbytesfronten! Idag är det måndag vilket betyder ny vecka och nya möjligheter för mig att få värdfamilj, yeeey!! Min plan förtillfället är att få värdfamilj nu under veckan, boka biljett fort som bara den och sedan flyga iväg nästa vecka men vi får väl se hur det går med de....
Även fast jag inte har någon värdfamilj så försöker jag förbereda mig så mycket som möjligt vilket denna helg har betytt:
1. Börjat skriva packningslista
2. Fixat en ny väska
3. Köpt två random presenter
4. Fixat lite bilder

Jag kan ju konstatera att det finns en hel massa saker kvar att göra och det kommer bli stressigt sen när jag får min placering men det löser sig:D

Mmm skönt och osammanhängande inlägg. Gillas.
Hejsvejs

BTW, Chicken Invaders är ett grymt spel som jag kommer spela sönder på min flygresa!!!!

Postat av: Josefin

Hallå! Eftersom du inte fått någon famlij än så tänkte jag bara, finns det någon "risk" att man inte får någon familj alls och får då pengarna tillbaka eller vet du hur det funkar?

2010-08-09 @ 16:20:07
Postat av: Anna

Josefin - med YFU garanteras man värdfamilj, de kan inte neka en! Anyway, jag länkar till dig jonatantantan ... tillbaks ;)?

2010-08-09 @ 19:49:56
URL: http://annaikansas.blogspot.com/
Postat av: frida

jag har faktiskt en hel liten bok med citat från nalle puh! :)

2010-08-10 @ 22:59:31
URL: http://eastlife.blogg.se/
Postat av: My

Hej! Jag håller verkligen tummarna för att du ska få din värdfamilj denna vecka :) Jag kom till USA i söndags kväll/natt och jag trivs hur bra som helst i min familj. Mycket att göra hela tiden är både på gott och ont :P Men iallafall jag trivs :) Så jag tror och hoppas du får en värdfamilj där du också trivs även om du kommer få den sent;) Ha det bäst Kram /My (Emmie) som jag fått som smeknamn för att de inte kan uttala mitt namn xD aha lite onödig fakta men men :P ^^

2010-08-11 @ 00:07:59
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Astrid

Hej!

hoppas att du blir placerad snart! Kommer säkert bli jättebra! :)

2010-08-11 @ 05:13:35
URL: http://astriids.wordpress.com/
Postat av: felicia

Haha åh vilka gulliga citat!!

2010-08-11 @ 10:20:51
URL: http://feliciabs.blogg.se/
Postat av: Josefine

Packa och fixa allt du kan nu så att du kan sticka så fort som möjligt;) Håller allt som går;]

2010-08-11 @ 15:37:06
URL: http://smultronfranprarien.blogspot.com
Postat av: Fabian

Frida: Du får gärna berätta vad denna underbara bok heter, förlag o författare och så, alltid gött med ett par uppmuntrande ord från MR Pooh!!!

2010-08-12 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0