Datum: 2010-08-31 Tid: 03:56:46

2-4-6-8 Motorway

Okej, första dagen i skolan idag. WOW. Det var typ hur mycket människor som helst. När klockan ringde så bara fanns det helt plötsligt hur mycket människor som helst!! GALET. Det är typ 2200 elever på min skola...hehe. Men iallafall, första dagen i skolan. Jag gick inte till några classes idag för jag har typ massa jetlag och är mega trött men jag och min värd-mamma hann ändå med lite saker. Jag valde klasser så klart och så de ämnen jag kommer läsa till en början är Guitar, Pre Calc, English och Study Hall... Är ganska nöjd faktiskt, dock så ska jag försöka byta ut study hall mot något annat eftersom det mest känns meningslöst men de mesta var fullt så det var lite tråkigt..aja. Jag fick även en Hopkins tröja av min värd-mamma, massa tack till henne.

Jag har också joinat Cross Country teamet och det känns hur bra som helst. Förstår dock inte hur man kan springa i denna värmen så vi får väl se hur det går...  Enligt min bror så ska det tydligen finnas lite trevliga personer där som jag kan lära känna och jag ska tydligen få skjuts av någon kille jag aldrig träffat:)) men det blir nog najs, sååå imorgon är alltså min första riktiga skoldag och det ska verkligen bli hur spännande som helst.

Over and Out


Postat av: sofia

Du verkar ha det asnaaaajs, kuuuul! :)

2010-08-31 @ 04:02:30
URL: http://sofiamicghigan.devote.se
Postat av: Daniel Nisser

Skype såfort du kan jonte, så jag får höra hur det går:D

2010-08-31 @ 05:57:46
URL: http://danielnisser.blogg.se/
Postat av: Jossan

aaa gillar din blogg! kan inte du lägga till mig på afs länken, är med dem i wisconsin nu. så kan jag länka till dig! avis på mall of america , alla här pratar om den!

2010-08-31 @ 06:27:21
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: Manfred

SKIT KUL ATT LÄSA! Hoppas du har det underbart. vi tänker på dig massor! fortsätt skriva!

2010-08-31 @ 20:29:45
Postat av: Filippo

Hej Jonatan! Kul att läsa din blogg, det verkar ju riktigt najs! :) (Y)

Kom ihåg att inte döma saker vid första intrycket, du kommer säkert ändra din syn på saker under året. Väntar på fler inlägg,

//Filip

2010-09-01 @ 20:14:14
Postat av: Anna

hehe, jag ar ocksa med i cross country har! det var asjobbigt i 40 grader varme och allting i borjan, men nu efter 2-3 veckor blir det lattare... man vanjer sig! :):) sa kul att du antligen ar ivag!

2010-09-04 @ 05:16:46
URL: http://annaikansas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0