Datum: 2011-03-02 Tid: 05:10:16

Ski Banquet

Måste bara berätta om våran fin fina Ski Banquet som vi hade idag... Okej, så the whole ski team var iväg på någon överklass golfklubb där vi åt middag, våra captains höll tal och coacherna gav ut priser. Hahaha mitt bord var ju då bäst med alla seniors + några juniors... hahaha fruktansvärt sjuka samtals ämnen och MASSA mat blev de... har inte ätit så sjukt mycket på väldigt väldigt länge. Slog nog till och med Brett i mängden mat jag åt och de är en bra prestation!!!

I alla fall så delades det ut massa priser och andra saker och jag fick en hel del.... HEHEHE. I lettered in skiing, fick en till academic bar, blev All Conference (en av dom bästa skidåkarna i våran conference, som är en av dom bästa i Minnesota) och fick även någon slags MVP grej för att jag scored most points. Alltså vissa saker går inte riktigt att översätta bra till svenska. Massa kort blev tagna och fick lite prylar från våra captains och massa annat fint:))
Kommer sakna Hopkins Alpine fruktansvärt jätte mycket!!!!
Over and Out




(Steve, Grant(ster), ME, Nick, Matt, Brett)


(George, Rob, Theo, ME, Brennan, Danny, Molly, Sandra, Lauren, Jack, Clara and Kyra)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0