Datum: 2011-02-25 Tid: 22:51:34

Gammal och Grå.

Jaha. Då har man fyllt 19. Herregud. Gammalt som gatan nästan. Någon slags ålderkris tror jag att jag har fått. MEN, fyllde 19 som sagt igår och jag kanske ska berätta hur de firades här borta på andra sidan sjön.
Under dagen så hände det inte något jätte speciellt, massa personer sa grattis och sååå men under min matteklass, bästa klassen på dagen, så hände det lite andra saker...

Först så sjöng hela klassen för mig och dom tyckte att jag skulle sjunga den svenska för dom men det tyckte inte jag hehehe. Kyle skrev ett mycket fint meddelande på min folder och Mimi och Priscile gav mig ett mycket mycket fin happy birthday kort!!! hahahaha, vi tog även the senior picture igår... En stor panorama bild av alla seniors, ser riktigt coolt ut måste jag då säga.

Efter skolan som slutade 11:53 denna fin fina dag, på grund av conferences, drog jag, Matt och massa annat folk iväg till Perkins för att käka lunch... Hahaha Perkins är helt underbart!!! Efter Perkins så drog jag tillbaka till skolan för att försöka värva värdfamiljer för YFU med dom andra utbytisarna!!! Tyckte de var lite svårt att bara gå fram till folk och börja snacka om att hosta en utbytis MEN med lite hjälp från Sam, som idag fick vara halva dagen en utbytis från Korea och andra halvan från Italien, hjälpt oss att hitta lite motivation och sen gick de lätt som en plätt att prata med folk, haha var lite skumt.

Efter att ha försökt värva host-families i tre timmar så blev jag och Theo upphämtade av Matt och vi drog iväg till Benihana, kina resturang, för att möta resten av min hostfamily. Kyle skulle ha följt med också meeeen han hade en tid med sin läkare som han inte kunder komma ifrån, sååå vi ska iväg och käka pizza nån dag istället.

Benihana då... OMG. Sjukt gott och sjukt coolt. Det var ett sånt där ställe där dom lagar maten framför dig och hela matlagningen i sig är som en show!! kolla in klippet jag la upp på youtube bara!
Fick ju då även lite paket från min värdfamilj, MASSOR av godis!!! Seriöst, har så himla mycket amerikanskt plus svenskt godis just nu:D Fick även en sjukt grym t-shirt och en film som som vi har lite interna skämt om här borta. Helt enkelt väldigt awesome födelsedag här borta på andra sidan sjön!!!:D

(Theo, från Frankrike, och Kyra, från Tyskland)

(Benihana)



(Funderar på att be massa folk signa denna t-shirten)

Postat av: Maverone

Verkar som du hade en härlig födelsedag! Av korten att döma trodde jag det var en japansk restaurang. Var på en liknande på Cypern och var betagen av deras sätt att använda knivarna och laga maten. Verkar som ni fått vinter igen även hos er.

2011-02-25 @ 23:55:27
Postat av: Fabian

Perkins, bästa frukost stället i nord amerika.. haha ;) det är vårat frukost ställe när vi reser med hockeylaget, fy fan vad gott det är!



Grattis på dig lill jonatan!!!

2011-02-26 @ 19:28:52
Postat av: Mari

I signed that t-shirt.. nbd

2011-04-10 @ 05:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0