Datum: 2010-09-17 Tid: 05:15:45

FREEDOM!!

Hahaha alltså mitt Cross Country team är awesome. Innan starten idag så fick vi ännu ett motivational speech av Coach Harris och alla var nog rätt så jätte taggade. Haha iallafall, i starten har vi fått för oss att vi ska skrika FREEDOM precis när startskottet går och idag var inget undantag. Precis när startskottet gick så kunde man höra Hopkins killarna skrika FREEDOM av full kraft. Hahaha så klockrent, och så hade vi ett horn, ett sånt man blåser i ni vet?! Lät lite som Sagan om Ringen. Awesome på de med.

Men mitt race idag var väl ingen höjdare precis. Mina knän har varit skumma hela veckan och har gjort rätt så väldigt ont i vissa stunder men jag sprang ändå idag. Resultatet var väl helt okej ändå, sprang någon sekund snabbare än förra gången så det var väl bra. Det negativa var att dette var en mycket enklare bana så jag borde nog ha sprungit ännu lite snabbare. Aja. Efter racet, som vi förövrigt hade en två timmars bussresa till, så åkte jag med Johns familj hem och vi stannade och käkade med några andra på teamet. Åt ännu en mycket mycket mycket god hamburgare, och waffle fries säger jag bara <3.

I helgen måste jag försöka åka och köpa en par spikes... Kommer göra att jag kan pressa ner tiderna lite till:)
Men nej, sängen ska det bli nu!!
Over and out!

Postat av: Maverone

Onda knän är inget kul. Du kanske får avstå timmen under helgen så att de får vila lite. Hoppas du finner bra dojor!

2010-09-17 @ 07:57:58
Postat av: Britt

Hej! Gillar din blogg :) sjalv ar man utbytesstudent i Erie, PA.. Tankte om vi kunde lanka till varandra? Hor av dig, min blogg heter Brittiusa.blogg.se

2010-09-17 @ 23:39:52
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0