Datum: 2010-09-15 Tid: 02:52:24

CROSS COUNTRY IS BADASS.....

.... som min team-mate Sam säger. Jag håller med honom. Vi är fasen lite små coola. Idag var vi at the track field och gjorde "the ladder". "The ladder" var förmodligen de jobbigaste jag har varit med om hittils. Vi sprang 400 m, vila, 800 m, vila, 1600 m, vila, 1600 m, vila, 800, vila och tillsist 400 m igen, dessa vilopauser var förövrigt inte långa. Detta var smärta kan jag berätta då man skulle springa under vissa tidsintervall som byggde på våra resultat från vårt förra meet. Jobbigt. Men med lite is på bena så löser sig allt. Löparbanan går förövrigt runt "the football field" och där tränar alla football players och när vi satt utan för omklädningsrummet med våra ispåsar på benen så kom det massa Football players och sa att dom inte förstod hur vi orkade springa så mycket. Kul var de:)) Vi får även skippa sista lektionen på torsdag för att vi har ett meet någonstans långt borta, najs. Pasta Party imorgon också. Det är hur bäst som helst!!!!!:D
OVER AND OUT

Postat av: Maverone

:oD

2010-09-15 @ 09:09:57
Postat av: Maverone

Ser att ni skall stanna och äta på vägen till nästa

Meet! Wendy´s - avundsjuk!!! Om jag minns rätt så

var det himla goda burgare och dessutom är det den första burgaren du åt som liten på väg till Floridas sydspets.

2010-09-15 @ 14:08:31
Postat av: Fass

Så jäkla nice låter det som Jonte! :D KUL! Kötta på nu så får vi se vilken toppform du är i när du är tillbaka :O

2010-09-15 @ 22:19:29
Postat av: Astrid

Idag åt vi äckel päckel bullar med makaroner, SÅ VI HAR ALLT PASTA HÄR I SVERIGE OCKSÅ BRUUSCHAN ! :D"



Du får fan komma hem jag måste ha plugg hjälp jag och fysik kommer inte bra överens och ditt löpande får våra kära föäldrar att tjata ännu mer på mig och Stina, haha !! Sjukt..



Puss på dej !! <3

2010-09-15 @ 22:56:29
Postat av: Daniel Nisser

hur orkar du hålla på jontexD sätt dig i en soffa istället och ta det lungt;)

2010-09-17 @ 03:48:32
URL: http://danielnisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0