Datum: 2010-10-04 Tid: 04:46:31

Spirit Week

Dagarna och helgerna flyger iväg här borta på andra sidan sjön. Vädret är fortfarande ganska så awesome. SOL och BLÅ himmel dock så börjar det bli väldans väldans kallt på mornarna och kvällarna. Dagarna under skolveckan ser ganska likadana ut varje dag! Gå upp 06:20, åka till skolan 07,10, gå i skolan till 02:35, XC-practise till 5, åka hem och äta middag, göra läxor och sen sova. Värsta rutinen har man börjat få in.

Men men. Vad har hänt de senaste dagarn då. JO i fredags så var jag och tittade på Football, Hopkins mötte Eden Prairie och det var Eden Praireis Homecoming game så det var drag vill jag lova. Träffade lite nytt roligt folk så det var hel najs. Eden Prairie är förövrigt State Champions så vi förlorade men spelade riktigt bra.
Sen igår så var det XC-meet uppe i Willmar vilket betydde två timmars bussresa i en fin gul skolbuss (sjukt obekväm). Mina knän var dumma och gjorde ont men jag sprang ändå och kom 35.a tror jag... Helt okej tycker jag. Jag menar, jag har bara hållt på med XC i fem veckor och ligger runt 19,40 på 5K.

Tralala, idag har det iallafall inte hänt så mycket, vi var och kollade på en flod som var översvämmad och min Host-dad lärde mig hur man ska kasta en Football. Vi åkte även förbi Highland vilket är slalombacken som jag ska träna vid i vinter. TAGGAD. Backen är inte särskilt stor men det är en sån där backe man kan köra full fräs i... Ingen terräng liksom. Bara rakt ner.

Imorgon börjar Spirit week förresten. Ska bli galet kul att se vad som kommer hända. Jersey Day imorgon, Operation Smile/tieday på tisdag, ninja vs pirate på onsda, look-a-like day på torsdag och sen Class Colors på fredagen då The Football game är!!:D Sen har vi vår Homecoming dance på kvällen som enligt alla ska vara helt jätte lame så jaa vi får se om jag går. Ska höra med lite folk.  Nej nu ska jag försöka hitta massa saker som jag inte hittar på mitt stökiga skrivbord... tack och hej

PS. Free refill är precis vad de låter som, man får fylla på hur mycket dricka man vill, hur många gånger man vill.



Postat av: frida

kan du inte lägga upp litte bilder på din värdfamilj?:D

2010-10-06 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0