Datum: 2010-11-14 Tid: 21:33:56

Ooopps.

Det är ju Farsdag idag! Kära fader, grattis sjukt jätte mycket på Farsdag!!!!! Saknar dig här borta och jag vet inte hur mina skidor kommer funka nu när du inte kan fixa dom åt mig;) Ha det sjukt jätte bra.


Postat av: Maverone

Tack för det min käre son. Hoppas det finns någon som kan få ett bra stuk på kanterna ca 87 grader.



Kram

2010-11-14 @ 23:15:48
Postat av: Katt

Varför har du en så fin blogg?? haha, nej men coolt man :)

Jag får väll skämmas över att jag inte läst tillräckligt noga, men vart i USA är du? ;) Jag planerar att själv åka nästa år dåva, och längtar redan nu som en galen iller! Kolla in min blogg om du känner fört;)

kram

Postat av: Katt

Varför har du en så fin blogg?? haha, nej men coolt man :)

Jag får väll skämmas över att jag inte läst tillräckligt noga, men vart i USA är du? ;) Jag planerar att själv åka nästa år dåva, och längtar redan nu som en galen iller! Kolla in min blogg om du känner fört;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0