Datum: 2010-11-18 Tid: 16:11:14

Letter Award Winner

Okeeey, jag sitter haer i Writer's Workshop och skriver ihop en mindre rolig uppsats... Mitt skrivande har utvecklats dock kaenns det som. Det aer en hyffsat jaette stressig klass... Man far veta var foer slags uppsats man ska skriva pa mandagen. Rough draft ska vara klar till pa onsdagen, torsdag aer peer' review vilket betyder att man raettar nagon annans uppsats vilket kaenns lite knasigt foer mig foer mina engelska aer ju inte lika bra som alla andras haer sooo naer jag ska foersoeka hitta grammar mistakes blir allt lite svart. Haha jaa ni foerstar vad jag menar med svart.. I hope. Vi hade Cross Country banquet i tisdags... Skulle vara slut vid halv nio men slutade vid tio och jag hade A LOT of homework... men jag lyckas fixa ihop allt pa ett bra saett. Sjaelva Banqueten var nice nice... Hade ju hoppats lite pa att bli Rookie of the season men det blev jag inte och naer jag hoerde vem som vann blev jag inte foervanad. Anyway, jag blev tilldelad en letter award foer academics vilket aer lite coolt. Fick mitt Hopkins H and 11 as well. Man far letter awards om man har gjort bra resultat typ i olika saker, svart att foerklara, when u get u letter awadard u get a little small bar that says Academics for example and u put that par on your letter jacket.... Funderara pa att kanske inforskaffa en sadan... Aja. Nu aer min class slut.... Pre-Calc here I come... Vi har boerjat med sinusatsen... Jag aer baest.
Hejsvejs

Postat av: anna

"jag är bäst" <3 hohohoho, underbart.

2010-11-23 @ 01:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0