Datum: 2010-01-28 Tid: 21:26:52

Pick and choose...

För er som inte har "alla indianer i kanoten" och inte vet att USA är ett väldigt stort land så ska jag berätta lite fina grejer. Jag ska ju som sagt till USA i augusti men vart i USA vet jag inte än... Det finns 50 delstater och i en utav dessa ska jag tillslut bli placerad i... Vilken är dock den stora frågan?!

Som sagt det finns många delstater som man kan drömma om att komma till.
Numero uno på min fin fina lista är för tillfället Colorado. Varför?
BRA SKIDÅKNING!!!!
Jag vet att många andra stater också har bra skidåkning men Colorado känns liksom coolast, med Aspen och allt... OHHHH DÅ KAN JAG SE X-GAMES OM JAG KOMMER I NÄRHETEN!!!!!!!!!!!!!!. Nu vill jag till Colorado ännu mer.

När den "lokala Yfu representaten" frågade mig om jag hade några önskemål vart jag ville komma så svarade jag att jag ville komma till något ställe där man kunde segla eller hade bra skidåkning.
Washington State ska tydligen också ha fin fin skidåkning och även en najs natur så att komma dit vore kanske inte helt fel heller?

Dock känns det lite som man får prioritera lite, antingen skidåkning eller segling och just nu känns skidåkningen liter mer lockande. Men att komma till Kalifornien eller Florida vore ju inte helt fel heller. Då skulle man ju kunna lära sig att surfa också!!! Det vore väldigt trevlans.

Fast ändå, jag tror jag blir glad vart jag än kommer. Jag ska ju uppleva en ny kultur och allt sånt där! Att komma dit man vill känns bara som ett plus. Fast komma till Alaska vore ju lite deprimerande även fast jag gillar snö men -30 njaa helst inte.

Jag är inte särskilt jätte insatt i alla USA:s delstater såå det finns säkert andra delstater som har fin skidåkning eller najsig surfing och allt sånt där sååååååå det löser sig med tiden. Fast jag vill fortfarande ha min placering nununu.

Nu har jag inte särskilt mycket mer intressant att säga...

Hejsvejs


Postat av: Test #1

Testing testing

2010-01-31 @ 19:59:18
Postat av: dfdf

asdasd

2010-01-31 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0